خانهاخبار
آیا فیجت اسپینرها نسل جوان را به زامبی تبدیل می‌کند؟!

آیا فیجت اسپینرها نسل جوان را به زامبی تبدیل می‌کند؟!

روسیه همیشه یکی از عجیب‌ترین کشورهای دنیا بوده و هر از گاهی خبرهای جالبی از این کشور به گوشی می‌رسد. در خبری که امروز منتشر شده، اعلام شد این کشور تحقیقات خود را بر روی فیجت اسپینرها آغاز کرده زیرا معتقد است این ابزار جوانان را تبدیل به زامبی می‌کنند.
۱۳۹۶/۴/۲۹

فیجت اسپینرها به تازگی طوفانی به پا کرده‌اند. اسباب‌ بازی‌های بی‌خاصیتی که ادعا می‌شود برای کاهش نگرانی و استرس کاربرد دارند ولی ظاهرا تنها برای بی‌کار نماندن انگشتان به کار می‌روند. اما اگر این ابزار نفعی برای ما نداشته باشد، ضرری هم نمی‌توان در آن پیدا کرد. با این حال، روس‌ها اینطور فکر نمی‌کنند. به عقیده آن‌ها اسپینرها جوانان را زامبی خواهد کرد! عجیب‌تر آن است که حتی درباره این موضوع شروع به انجام تحقیقات نموده‌اند.

image

شبکه خبری دولتی راشا ۲۴ مدعی است که فیجت اسپینرها در واقع از سوی احزاب مخالف درون کشور به کار گرفته شده‌اند تا نسل جوان را جذب خود کنند و از این طریق سرمایه لازم برای فعالیت‌های خود را به دست آورند. این شبکه ویدئویی پخش کرده است که در گردهمایی به نفع رهبر اپوزوسیون، الکسی ناوالنی، اسپینر در جمعیت توزیع می‌شود.

گزارش دیگری در همین شبکه ادعا می‌کند که فیجت اسپینرها ابزاری برای به «تبدیل کردن به زامبی» به شمار می‌روند و نوعی هیپنوتیزم را شکل می‌دهند. Rospotrebnadzor، آژانس حفاظت از مصرف کنددگان این کشور، سریعا پس از انتشار این اخبار دست به کار شد. این سازمان در حال انجام تحقیقاتی بر روی اسپینرهاست تا تاثیری که اسپینرها بر روی کودکان می‌گذارند، شامل آثار منفی را بررسی نماید. بنابراین، بسته به نتیجه‌ این تحقیقات، ممکن است به زودی فیجت اسپینرها در روسیه تحریم شوند!

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Arian

۱۳۹۶/۵/۳
روسیه همون تو حال و هوای جنگ سرد مونده...?

Kiarash

۱۳۹۶/۴/۳۰
روسیه که تکلیفش مشخصه. انتظار بیشتری ازشون نمیره

soroush

۱۳۹۶/۴/۳۰
خب راست میگن این حرکت چرخشی میتونه تاثیری مثل هیپنوتیزم در فرد ایجاد کنه شما فکرش رو بکنید یه اسپینر رو در طول روز یک فرد چه قدر میتونه دستش بگیره و بچرخونه و بهش خیره بشه یادمه زمان بچگی که فرفره داشتم و هی میچرخوندمش یه تاثیر خاصی روم داشت هی دوست داشتم دوباره و دوباره بچرخونمش من روانشناس نیستم ولی کتاب و مقالات روانشناسی زیادی خوندم بعضی از وسایل و حرکت های ساده که ما فکرش رو هم نمیتونیم بکنیم پتانسیل اینرو دارن که ما رو به شدت تحت تاثیر قرار بدن در ضمن دولت روسیه چه دلیلی داره که بخوا بیخودی به اسپبنر گیر بده این مقالات کشور های غربی در مورد بلوک مقابل که به شدت با روسیه مشکل دارند رو باید با دقت بیشتری منتشر کرد آیا اگر این حرکت در امریکا اتفاق میافتاد بار هم واژه «عجیب» در موردش به کار میرفت ؟؟؟

عطا

۱۳۹۶/۴/۳۰
بابا بی خیال :| یکی دو روز دیگه تبش میخابه

nokia

۱۳۹۶/۴/۲۹
خوب روسیه هم دیکتاتوری هست و باید برای زدن مخالف ها یک دروغی پیدا کنه.مثل بعضی ها