خانهاخبار
بازیابی 157 تن طلا، نقره، کبالت و مس از گلکسی نوت 7

بازیابی 157 تن طلا، نقره، کبالت و مس از گلکسی نوت 7

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که از بازیابی گوشی‌های گلکسی نوت 7 توانسته است حدود 157 تن طلا، نقره، کبالت و مس از آن‌ها استخراج کند.
۱۳۹۶/۴/۲۹

همان‌طور که می‌دانید، گوشی Galaxy Note FE در حال حاضر در کشور کره جنوبی قابل خریداری است و احتمالا تا چند مدت دیگر، به بازارهای جهانی نیز راه خواهد یافت؛ اما هم‌زمان با عرضه نوت 7 Refurbished، کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که در پایان ماه جاری، بازیابی نوت 7 های معیوب را آغاز می‌کند.

image

گوشی گلکسی نوت 7، یک سال پیش به بازار عرضه شد و به دلیل چندین مورد انفجار باتری، کمپانی سامسونگ تصمیم گرفت تا آن‌ها را از بازار جمع‌آوری کند. حال این گوشی مجدداً و با نام Note FE به بازار عرضه شده است.

به گفته سامسونگ، این کمپانی می‌تواند حدود 157 تن طلا، نقره، کبالت و مس را از فرآیند بازیابی نوت 7 مای معیوب استخراج کند. سامسونگ تصمیم گرفته است تا اجزای کلیدی دستگاه مانند نمایشگرهای AMOLED، حافظه‌ها و ماژول‌های دوربین را از بقیه قطعات جدا کرده و مجدداً از آن‌ها استفاده کند. از برخی از این قطعات در Note FE استفاده خواهد شد و بقیه نیز به فروش خواهند رسید.

سامسونگ برای اجرای این عملیات بازیابی با شرکت‌ها داخلی و خارجی همکاری خواهد کرد و این فرآیند به صورتی سازگار با محیط‌زیست انجام می‌گیرد. در آینده، سامسونگ قصد دارد تا به یکی از کمپانی‌های فعال در زمینه حفاظت از محیط‌زیست و بازیافت تبدیل شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Alikhani

۱۳۹۶/۴/۳۰
باشه# حتما

Kiarash

۱۳۹۶/۴/۲۹
جالب بود

فاطی

۱۳۹۶/۴/۲۹
ایول سامسونگ

Rasool

۱۳۹۶/۴/۲۹
اره واقعا سامسونگ با این گوشی هایی که تولید میکنه باید عملیات بازیابی رو هم خوب انجام بده.