خانهاخبار
نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد!

نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد!

اطلاعات جدیدی از نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 منتشر شده است. بر همین اساس، نباید به دنبال تغییرات جدیدی در اندازه صفحه‌نمایش این دو مدل باشید؛ سامسونگ برای نسل بعدی گوشی‌های پرچم‎دار خود، به دنبال اعمال تغییرات سخت‌افزاری و توجه بیشتر روی نرم‎افزار است.
۱۳۹۶/۴/۲۸

با اینکه سامسونگ، هنوز از آخرین پرچم‌دار خود در سال 2017 رونمایی نکرده؛ شایعات جدیدی از نسل بعدی گوشی‌های پرچم‎دار سامسونگ با نام گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 منتشر شده است. گمانه‌زنی‌های ارائه شده توسط منابع مطلع در کره‌ جنوبی، نشان می‎دهد که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به عنوان گوشی‌های پرچم‎دار سامسونگ در سال 2018، از یک نمایشگر 5.77 اینچی و 6.22 اینچی برخوردار است.

اطلاعات فاش شده به نقل از سفارشی است که به سامسونگ دیسپلی برای محصولات جدید اعلام شده و مشخص می‌کند که نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی 9 پلاس چه قابلیت‌هایی خواهد داشت. انتظار می‌رود که مانند محصولات اخیر سامسونگ، لبه‌های نمایشگر مورد استفاده در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دارای انحنا باشد و حاشیه‎های کم در بالا و پایین صفحه‎نمایش، طراحی Infinity را که سامسونگ با گلکسی اس 8 به نمایش گذاشت؛ تداعی خواهد کرد.

image

با اینکه شرکت سامسونگ، موفق نشده بود تا سنسور تشخیص اثرانگشت گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را با نمایشگر ادغام کند؛ این سازنده کره‌ای مصمم است تا در نسل جدید گوشی‌های پرچم‎دار خود که در سال 2018 وارد بازار می‌شود، سنسور تشخیص اثرانگشت را در زیر پنل نمایشگر جای دهد. پس از اینکه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با سنسور اثرانگشت مجزا عرضه شد، انتظار می‌رفت که گلکسی نوت 8 از یک سنسور یکپارچه برخوردار شود؛ اما چنین نشد. سامسونگ در گلکسی نوت 8، سنسور تشخیص اثرانگشت را هم‌چنان در بدنه پشتی جای خواهد داد.

با توجه به اینکه تغییرات گسترده‌ای در طراحی گوشی‌های پرچم‎دار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اعمال شده است، انتظار برای تغییرات مجدد در گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس بیهوده به‌نظر می‎رسد؛ بخش نرم‌افزاری، از جمله مواردی است که در گوشی‎های پرچم‎دار بعدی سامسونگ ارتقا می‌یابد و البته، بهبود مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس چندان دور از انتظار نیست.

image

در شایعه تازه منتشر شده، هم‎چنین آمده است که گلکسی نوت 9 به عنوان فبلت پرچم‌دار 2018 سامسونگ از یک نمایشگر 6.33 اینچی استفاده می‌کند؛ صفحه‌نمایش مذکور، مانند نمایشگر به کار گرفته شده در گلکسی نوت 8 خواهد بود که این فبلت در دهه اول شهریور ماه معرفی می‌شود.

آن‎طور که شایعات نشان می‌دهد، نمایشگر گلکسی نوت 8 در مقایسه با گلکسی اس 8 پلاس، تنها اندکی بزرگ‌تر است و البته، گلکسی نوت 8 بیشتر حالت مستطیلی‌شکل دارد. آنچه که در رابطه با گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده است، در حد گمانه‌زنی بوده و باید برای انتشار جزئیات بیشتر پیرامون صحت این گمانه‎زنی‌ها، منتظر بمانید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

امیر

۱۳۹۷/۱/۲۶
نمیدونم چرا عاشق نوت شدم از لحاظ دوربینم بهتر دیدمش

Samuel1987

۱۳۹۶/۴/۳۱
به اندازه کافی خوب خیر در واقع به اندازه کافی عالی هست اما باید توجه داشت تکنولوژی با سرعت بسیار زیاد در حال تغییر و پیشرفت در دو قسمت بروز شده و جدید شده هست ، با این حال اجبارن هر قسمتی از تکنولوژی که بعضی از آنها اختصاصی و نکته قوت برای شرکتهایی مانند تلفن همراه ساز هست نیاز به بهتر و جدید شدن دارن که اول و بهینه ترین بمونن ، به عنوان مثال سامسونگ تا به حال بهینه ترین صفحه نمایش رو با سوپر AMOLED اختصاصیش ارائه کرده در محصولات خودش و... اما همین AMOLED اختصاصی رو مثل اینکه قراره دیگر شرکتهای رقیب سامسونگ مثل ال جی خودش برای محصولاتشV30 و به ویژهG7 بسازه و به کار بگیره و این میتونه به خطر افتادن و حتی از دست رفتن جایگاه همیشه اول سامسونگ بشه

Kiarash

۱۳۹۶/۴/۲۸
به اندازه ی کافی خوب هستن که تا سال دیگه نیاز به بهبود نداشته باشن

Shadow

۱۳۹۶/۴/۲۸
۱۱۰۰ از نظر کار با یک دست به نظر من بهترینه تو خریدش شک نکن p10 یکم بزرگه خوب نیس???

Samuel1987

۱۳۹۶/۴/۲۸
این خبر و خبرهای مشابه دیگر در آینده و در گذشته بیشتر برای بازارگرمی و هیجان انگیز کردن دوستداران تکنولوژی هست ، اگه این خبر درست باشه که فکر نمیکنم باز مجدد صفحه نمایش مقام اول و بهینه ترین صفحه نمایش رو از سامسونگ خواهم دید با سوپرAMOLED اختصاصیش
??
این که باید منتظر سری جدید و بهتر شده سوپرAMOLED اختصاصی مانند همیشه بهینه ترین از طرف سامسونگ باشیم در گلکسیS9 و به ویژه بیشتر در گلکسیNOTE9 با توجه به آمدن رقبایی با بهرمندی از AMOLED جدید مانند ال جی با V30 وG7 که خودش تامین کننده AMOLED
اونها خواهد بود و اپل با iphone8 که شاید سامسونگ و شاید هم ال جی تامین کننده AMOLED اون خواهد بود منطقی تر به نظر میرسه
???
مدتی قبل خبری منتشر شد که سامسونگ در حال پیش بردن پروژه در مورد صفحه نمایش جدید اختصاصی خودش سوپرAMOLED با نام رمز گل آفتابگردان هست در گلکسیS9
?????
مطمئنن خبرهای بیشتر منتشر خواهد شد و در سال 2018 نوآوری ها دیده خواهد شد که یکیش در صفحه نمایش باید باشه
??