خانهاخبار
بازگشت بی‌ام‌دبلیو 220i به خیابان‌های ایران

بازگشت بی‌ام‌دبلیو 220i به خیابان‌های ایران

پرشیا خودرو، فروش نسخه جدید 220i را در ایران آغاز کرد.
۱۳۹۶/۴/۲۷

بی‌ام‌دبلیو سری 2 بروز شده با کد 220i بزودی به خیابان‌های ایران می‌آید. این خودرو ارزانترین دودر بی‌ام‌دبلیو است که با موتور قدرتمندتر دولیتری توربوشارژ عرضه می‌شود.‌

بی‌ام‌دبلیو تغییر چندانی در ظاهر این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی ایجاد نکرده است. موتور این خودرو اما نسبت به مدل‌های پیشین تقویت شده و از دیگر بهبودهای آن می‌توان به اضافه‌شدن سیستم‌های هوشمند کمک راننده مثل هشدار خروج از خط، سیستم ترمز درون شهری، تشخیص عابر پیاده و همچنین چراغ‌های بای-زنون با عملگر شوینده، چراغ‌های رنگی داخل کابین و آینه‌های بیرونی تاشو اشاره کرد.

موتور این کوپه کوچک از نوع 4 سیلندرخطی 2 لیتری توربوشارژ بوده که قدرتی برابر 180 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن‌متر ایجاد می‌کند. جعبه دنده آن هم، از نوع 8 سرعته اتوماتیک است.

image

طراحی داخلی این خودرو نیز همچون دیگر نسخه‌های بی‌ام‌دبلیو زیبا و دلچسب است و صندلی‌های چرم داکوتای شمالی با رنگ پیش‌فرض صدفی روشن و قابلیت‌های تنظیم بسیار، که تجربه‌ی لذت بخشی را برای راننده و سرنشینان ارائه می‌دهد. فرمان قابل تنظیم و نمایشگر 8.8 اینچی رنگی با سیستم ناوبری ماهواره‌ای، 12 بلندگوی با کیفیت با قابلیت اتصال بلوتوث و آیپاد ، راحتی و آسودگی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

image

بی‌ام‌دبلیو کوپه خودرویی اسپورت برای رانندگان حرفه ایست اما با این مدل حتی می‌توانید بعد از خوردن صبحانه‌ای دل‌پذیر، فرزندتان را به مدرسه برسانید و در خیابان‌های شلوغ تهران بدون خستگی و با خیال آسوده به محل کارتان بروید.

image

اگر عاشق رانندگی هستید و به دنبال لحظات خوشی با رانندگی در پیست هستید، بی‌ام‌دبلیو برای راضی کردن شما حالت‌های +Sport/Sport، را برایتان محیا کرده تا چالاکی بیشتری را  به خودروتان چاشنی کنید، این امکان همچون فلفل روی میز رستوران در در اختیار شماست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

بینام

۱۳۹۶/۴/۲۹
تا بخوای به فرمونه سمت راستش عادت کنی یه دو سه باری تصادف کردی...

saeed666

۱۳۹۶/۴/۲۸
خب قیمتش رو هم بنویسید حداقل

کیارش

۱۳۹۶/۴/۲۸
چند صد میلیون ایشالا ؟ =|

Mahdi

۱۳۹۶/۴/۲۷
قربونتون برم یک جوری نوشتین بعد از صبحانه سوارش بشین بچهاتون برسید مدرسه که انگار قرار تمام جامعه توان خریدنشو دارن نه عزیزم فقط یک عده خاص اونم بعد از صبحانه در آلاچیق ویلا برن شمال ویلا تفریح

آرش

۱۳۹۶/۴/۲۷
اگر قیمتش بیشتر از 270 نشه اونوقت ارزش خرید داره