خانهاخبار
رابط کاربری EMUI 5.1 هوآوی Y7 Prime سریع‌تر از همه رقبا

رابط کاربری EMUI 5.1 هوآوی Y7 Prime سریع‌تر از همه رقبا

میان‌رده تازه وارد هوآوی، وای 7 پرایم، از نسخه جدید رابط کاربری EMUI روی اندروید نسخه 7 استفاده می‌کند که نسبت به قبل سریع‌تر شده است. در این مطلب برخی از ویزگی‌های مهم EMUI 5.1 را به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۶/۵/۱۰
image

گوشی Y7 Prime هوآوی جدیدترین میان‌رده این شرکت است که به تازگی وارد بازار شده است. همانطور که در بررسی تخصصی Huawei Y7 Prime اشاره کردیم طراحی خوش دست، صفحه نمایش و دوربین باکیفیت‌تر نسبت به گوشی‌های هم‌رده و مهم‌تر از همه باتری بسیار قوی آن برگ برنده پرچمدار میان‌رده‌های هوآوی در بازار است.  اما Y7 Prime از جنبه دیگر نیز قوی ظاهر شده و آن رابط کاربری EMUI 5.1 است.

هوآوی نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی خود را هم‌زمان با رونمایی از خانواده P10 معرفی کرد و Y7 Prime جزو اولین گوشی‌هایی است، که پس از پرچمداران این شرکت، به EMUI 5.1، مجهز شده است.

سادگی در استفاده یکی از مزیت‌های رابط کاربری گوشی‌های هوآوی است، که بر خلاف رابط‌های کاربری دیگر اندروید، پیچیدگی زیادی ندارد. هوآوی در نسخه 5.1 رابط کاربری EMUI، ضمن حفظ این سادگی، بازده کلی آن را هم بهبود داده است.

در ادامه تغییرات اصلی ایجاد شده در EMUI 5.1، که گوشی Y7 Prime هوآوی از آن بهره می‌برد، را توضیح می‌دهیم.

سرعت بالا در استفاده طولانی مدت: در این رابط کاربری بر خلاف سایر گوشی های برخوردار از سیستم عامل آندرویید، به مرور زمان و در استفاده طولانی مدت سرعت گوشی به هیچ وجه کم نمی شود. به علاوه در این رابط کاربری بیش از 90 درصد از کارهای لازم با گوشی در کمتر از 3 مرحله به انجام می رسند.

Ultra Memory: اولترا مموری الگوریتم جدیدی است که بر بازیابی و آزادسازی سریع‌تر حافظه رم تمرکز دارد. این الگوریتم به مرور زمان عادات اپلیکیشن شما را یاد می‌گیرد، و با در نظر گرفتن آنچه در رم با اهمیت‌تر است، سرعت باز کردن اپ‌ را افزایش می‌دهد.

Ultra Response: در یک کلام این ویژگی موجب سریع‌تر و دقیق‌تر شدن نمایشگر لمسی گوشی شده است. به لطف درایور جدید زمان واکنش نمایشگر به لمس انگشت بسیار کاهش یافته و زمان تاخیر صفحه کم شده است.

Highlights: یکی از ویژگی‌های جدید گالری EMUI 5.1 های‌لایت است که زمان بی‌کار بودن گوشی عکس‌های شما را فهرست می‌کند و آنها را بر اساس اشخاص و اماکن می‌چیند. این ویژگی همچنین ویدئویی دیدنی از بهترین لحظات ثبت شده شما می‌سازد که از بخش Discovery به آن دسترسی خواهید داشت.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

علیرضا

۱۳۹۸/۶/۱۰
سامسونگ فقط پول برند میگیره، تازشم اگر برای صفحش اتفاقی بیوفته باید 60%قیمت گوشیت خرجکنی درحالی که هواوی با ipsبودنش هیچ خرجی نداره،با یه مبلغ کم میتونیlcdتعویض کنی، فعلا حرف اول رو هواوی میزنه.

امیر

۱۳۹۷/۷/۵
ببخشید نسخه هشت برای گو‌شی y7prime2017میاد یا نه

مهدی

۱۳۹۷/۳/۱۲
رابط کاربری هواووی 5.1.2 چه امکاناتی به نسبت 5.1 داره .. لازم هست اپدیت بشه؟ در خود گوشی فایل 569 مگ داره... دانلود کنیم یا نه؟

Ali

۱۳۹۶/۷/۲۰
شما که میگی هواوی به درد نمیخوره سه تا گوشی هم قیمت j7سامسونگ میگم ببین اصلا بااونا قابل قیاسه p9. Y7prime. Nova2.

omid

۱۳۹۶/۵/۱۸
هواوی هرچی باشه اسمش بهتریه شیائومیه
خخخ شیائومی واقا خنده داره که طرفدارشی
پس سعی نکن از اسم هواوی بد بگی که شیائومی ته ته اسم بنجوله
من میت9 دارم همه جا هم گفتم از هرگوشی که تو بگی بهتر برام کار میکنه
من خودم سامسونگ هم داشتم ولی رفتم سری میت خریدم
ببین من تجربم زیاده و تو وقتی هواوی دستت نگرفتی پس حرف نزن!
شیائومی بار ها و بارها ثابت کرده که گوشی شانسی هست
حتی الان بهترین گوشی چین هواوی هستش
و سومین برند برتر جهان
پس دیگه حرفی نمونده