خانهاخبار
برچسب‌های جدید dbrand طراحی گلکسی نوت 8 را به نمایش گذاشتند

برچسب‌های جدید dbrand طراحی گلکسی نوت 8 را به نمایش گذاشتند

به تازگی تصویری از برچسب‌های تولید شده توسط dbrand برای Galaxy Note 8 منتشر شده است که طراحی فبلت جدید سامسونگ را نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۴/۲۶

به زودی و تا چند هفته دیگر گلکسی نوت ۸ معرفی خواهد شد و هر چه به زمان معرفی نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات، تصاویر و شایعات بیشتری از این فبلت منتشر می‌شوند. طبق شایعاتی که تا به حال منتشر شده، این پرچم‌دار جدید هم مشابه گلکسی اس ۸ از صفحه نمایشی با حاشیه‌های کم و خمیده در دو طرف بهره می‌برد اما ابعاد آن کمی مربعی‌تر است و دوربین اصلی آن میزبان دو لنز است.

در حالی که هنوز بیش از یک ماه به رونمایی رسمی کره‌ای‌ها از گلکسی نوت ۸ باقی مانده است، dbrand که یک شرکت طراحی و تولید برچسب‌ها و پوسته‌های شخصی سازی شده برای گوشی‌های هوشمند در آمریکا است، پیش فروش محصولاتش برای گلکسی نوت جدید را آغاز کرده. در رندرهایی که dbrand از محصولاتش منتشر کرده است، به خوبی نشان داده شد که نوت ۸ مورد انتظار چه ظاهری دارد.

image

dbrand می‌گوید که شما باید برای گلکسی نوت ۸ خود یک برچسب بخرید زیرا « در برخی مواقع ممکن است این گوشی از دست شما لیز بخورد. حتی اگر معجزه شد و این اتفاق نیافتاد، زمان زیادی را صرف تمیز کردن اثر انگشت‌های باقی‌مانده از قاب شیشه‌ای پشت دستگاه خواهید کرد.» بنابراین، مشخص می‌شود که در نسل بعدی سری نوت هم مانند خانواده گلکسی اس ۸ در قسمت پشتی از پوشش شیشه‌ای استفاده شده است.

پیش از این و هنگامی که هنوز سامسونگ به صورت رسمی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را معرفی نکرده بود، dbrand در اقدامی مشابه تصاویری از ظاهر و طراحی نهایی این دو پرچم‌دار منتشر کرده بود. با این اوصاف، به نظر می‌رسد آن‌چه درباره طراحی گلکسی نوت ۸ در این تصاویر مشاهده می‌کنیم تا حد زیادی به ظاهر محصول نهایی شباهت داشته باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)