خانهاخبار
رسماً تایید شد؛ گلکسی نوت 8 اوایل شهریور معرفی می‌شود

رسماً تایید شد؛ گلکسی نوت 8 اوایل شهریور معرفی می‌شود

مدیرعامل سامسونگ، به‌تازگی جزئیاتی را پیرامون زمان عرضه گلکسی نوت 8 اعلام کرده است. این فبلت رده‌بالا در شهریور در ایالات متحده و کره جنوبی عرضه می‎شود و در مهر ماه، گلکسی نوت 8 در دسترس قرار می‌گیرد.
۱۳۹۶/۴/۲۶

سامسونگ درنظر دارد تا فبلت پرچم‎دار گلکسی نوت 8 را پیش از آغاز به کار نمایشگاه IFA 2017 که در 1 سپتامبر (جمعه، 10 شهریور) برگزار می‌شود، معرفی نماید. شایعات پیشین از رونمایی رسمی از این فبلت رده‎بالا در 23 آگوست (1 شهریور) حکایت دارد اما عرضه گلکسی نوت 8 سامسونگ به بازار تا ماه سپتامبر، ممکن نیست. 

در اواخر هفته، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، DJ KOH به رسانه‎های تایوانی اعلام کرده است که گلکسی نوت 8 به عنوان فبلت پرچم‌دار جدید این شرکت در اواخر آگوست معرفی می‎شود؛ مطابق با آنچه که در شایعات پیشین پیرامون گلکسی نوت 8 شنیده‌ایم. البته، گلکسی نوت 8 در دو مرحله وارد بازار می‌شود که در بخش اول، این فبلت پرچم‌دار در کشورهای محدودی در دسترس قرار خواهد گرفت و در مرحله بعد، عرضه جهانی گلکسی نوت 8 آغاز خواهد شد.

image

براساس اطلاعات منتشر شده توسط مدیرعامل سامسونگ، گلکسی نوت 8 در ماه سپتامبر در ایالات متحده، انگلستان و کره جنوبی عرضه خواهد شد. سپس، این فبلت رده‌بالا در ماه اکتبر در سایر کشورها به صورت گسترده در دسترس قرار می‎گیرد. به عبارت بهتر، شهریور ماه، گلکسی نوت 8 به صورت محدود عرضه می‌شود و احتمالاً برای رسیدن این محصول به بازارهای آسیایی، باید تا مهر ماه منتظر بمانید.

سامسونگ درنظر دارد تا گلکسی نوت 8 را پیش از عرضه آیفون 8، وارد بازار نماید؛ شرکت اپل نیز در صدد است تا پرچم‍دار جدید خود را با تغییرات گسترده عرضه نماید و آیفون 8 به عنوان اولین گوشی‌هوشمند اپل با صفحه‎نمایش OLED در سال جاری میلادی معرفی می‌‏شود.

البته سامسونگ در بازار محصولات رده‌بالای اندرویدی تنها نخواهد بود؛ سونی، گوگل، هوآوی، لنوو و ال‌جی تصمیم دارد تا فبلت یا گوشی‎های پرچم‏دار جدید خود را به بازار عرضه نمایند. سونی با عرضه اکسپریا XZ1 و یک گوشی بدون حاشیه رده‌بالا، سامسونگ را به چالش خواهد کشید و هوآوی و گوگل نیز به ترتیب با رونمایی و ارائه میت 10 با چهار دوربین و نمایشگر بدون حاشیه و گوشی‎های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال به کابوس سامسونگ مبدل می‌شوند. هم‎چنین، ال‎جی نیز درنظر دارد تا گوشی پرچم‎دار ال‌جی وی 30 را ارائه دهد؛ محصولی که بنابر شایعات از صفحه‌نمایش OLED برخوردار است و لبه‌های اطراف نمایشگر آن احتمالاً دارای انحنا خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۳
دقیقا

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۴/۲۷
یه کاسه بده آش به همین خیال باش.

keyhan

۱۳۹۶/۴/۲۶
چه سال خوبیه برای گوشی های موبایل چقدر ما گوشی های عالی با ویژگی های فوق العاده دیدیمو تازه یه سری عالی دیگه توراهن

ناشناس

۱۳۹۶/۴/۲۶
سونی امسال پوز تمام پرچمدار هارا میزنه زمین

حمید

۱۳۹۶/۴/۲۶
برید کنار بمب جدید در راهه ورژن نیمه دوم 2017