خانهاخبار
نسل آینده پورشه 911 کابریولت شکار عکاسان شد

نسل آینده پورشه 911 کابریولت شکار عکاسان شد

پورشه نسخه کابریوله از نسل فعلی 911 را در دست توسعه دارد که این خودرو به تازگی در حال آزمایش در جاده‌های کوهستانی شکار عکاسان شده است.
۱۳۹۶/۴/۲۵

به تازگی تصاویری از نسل آینده پورشه 911 کابریولت شکار شده که آن را در حال آزمایش در جاده‌های کوهستانی نشان می‌دهد. از این تصاویر مشخص می‌شود که پورشه دو نسخه از این کانورتیبل را در دست توسعه دارد.

image

نسل بعدی این خودرو مشخصا هنوز هم یک 911 و یک طراحی متحول شده جذاب از 991 فعلی است. در عقب خودرو چراغ‌های LED بسیار نازک را می‌بینیم و در نمای جانبی حتی با وجود بسته بودن سقف پارچه‌ای، طراحی درخشانی دارد. گلگیرهای خودرو اکنون عضلاتی شده‌اند که این شکل از گلگیر و طراحی بدنه در بیشتر خودروهای اسپرت امروزی دیده می‌شود.

image

به علاوه از این تصاویر متوجه می‌شویم که این پورشه اسپویلر فعال دارد که تمام عقب آن را پوشش می‌دهد. چراغ‌های عقب آن به چراغ‌های خودرو مفهومی تمام الکتریکی Misson-E شباهت دارند چراکه در خودروی الکتریکی هم چراغ‌ها به هم متصل هستند.

image

این تصاویر نشان می‌دهند که پورشه دو نسخه از این کابریولت را در دست توسعه دارد که احتمالا مدل‌های کاررا و نسخه‌ای قدرتمندتر با نام کاررا S باشند. یکی از آنها از دو خروجی اگزوز بهره می‌برد که در دو طرف قرار گرفته‌اند در حالی که نسخه دیگر در هر طرف دو خروجی و در مجموع چهار خروجی دارد.

image

احتمالا مطابق روند گذشته، نسخه‌های روباز 911 از ضعیف‌ترین موتورهای موجود برای 911 بهره خواهند برد. قدرت آنها احتمالا از موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر خطی تامین خواهد شد که 370 اسب بخار قدرت دارد.

image

انتظار می‌رود که نسل آینده 911 در نیمه دوم سال 2018 معرفی شود اما تا پیش از آن پورشه یک مدل دیگر از 911 فعلی برای معرفی و عرضه به بازار خواهد داشت. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهد که پورشه یک مدل به روز شده از 911 GT3 RS را در دست توسعه دارد که برخی از ویژگی‌های خود را از 911 GT2 RS قرض خواهد گرفت. همچنین شایعات حاکی از آن است که پورشه برای آن از یک موتور 4.2 لیتری 6 سیلندر تنفس طبیعی استفاده خواهد کرد که قدرتی بین 520 تا 550 اسب بخار خواهد داشت.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mehiyaw

۱۳۹۶/۴/۲۵
ایشالا تو سری جدید بازی های نید فور اسپید سوارش میشیم