خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری و تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی C10

مشخصات سخت‌افزاری و تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی C10

به زودی سامسونگ از چند گوشی هوشمند با دوربین دوگانه رونمایی خواهد کرد. با جی اس ام همراه باشید و با مشخصات فنی یکی از این محصولات بیشتر آشنا شوید.
۱۳۹۶/۴/۲۵

آنچه مسلم است، گلکسی سی10، یکی از چهار گوشی خانواده گلکسی است که به دوربین دوگانه اصلی مجهز است و همانطور که می‌دانید گلکسی نوت 8، گلکسی سی 7 (2017) و گلکسی جی 7 (2017) از دیگر اعضای این خانواده با دوربین دوگانه هستند. در تصویری که از قاب پشتی سی 10 منتشر شده، خطوط آنتن و دوربین دوگانه جلب توجه می‌کنند.

اگرچه هنوز زمان دقیق عرضه هیچ‌یک از مدل‌ها مشخص نیست، برخی کارشناسان معتقدند سامسونگ، C10 را زودتر از سه برادر دیگر به بازار عرضه می‌کند حال آن‌که عده‎ای دیگر بر این باورند که آرزوی عاشقان نوت 8 در 23 اوت سال جاری (اندکی پیش از وعده سامسونگ)، برآورده می‎شود.

گلکسی سی 10 در دو نسخه متفاوت، به بازار آمریکا و دیگر کشورهای جهان روانه خواهد شد. سامسونگ، این مدل 6 اینچی را با وضوح تصویر فول اچ‌دی، پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 660 و پردازشگر گرافیکی 512 آدرنو به بازار آمریکا اختصاص داده است. اما کاربران دیگر کشورها باید منتظر نسخه‌ای با تراشه 7872 اگزینوس، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و باتری قدرتمند 4000 میلی‎آمپری باشند.

نکته جالب توجه در این مدل دکمه دستیار اختصاصی Bixby موجود زیر کلید Volume است که پس از گلکسی اس 8، تنها گوشی با این ویژگی به شمار می‎رود.

لازم است بدانید که اگر قصد خرید این گوشی را دارید، باید برای نسخه 64 گیگابایتی، حدود 515 دلار هزینه نمایید.
 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سهیل

۱۳۹۶/۴/۲۵
نه تراکم بالای 300 تشخیص دادنش برای چشم به این راحتی ها نیست. تراکم پیکسلی ایفون 7 هم 326 ppi هست که از این کمتره

javad

۱۳۹۶/۴/۲۵
سلام نه ایجاد نمیشه
چشم انسان تراکم زیر 320 رو میبینه

marsad

۱۳۹۶/۴/۲۵
6 اینچ فول hd
تراکم پیکسلی حدود 350
چشم غیر مسلح تغییری احساس میکنه تو کیفیت؟