خانهاخبار
همیلتون با اقتدار در تعیین خط گرندپری انگلیس پل پوزیشن زد

همیلتون با اقتدار در تعیین خط گرندپری انگلیس پل پوزیشن زد

لوئیس همیلتون در خانه خود مسابقه را در دور تعیین خط با بهترین عملکرد به پایان رساند تا خط و نشانی برای دیگر رقبا کشیده باشد.
۱۳۹۶/۴/۲۵

لوئیس همیلتون برای پنجمین بار در دوران حرفه‌ای خود توانست در گرندپری انگلستان پل پوزیشن را کسب کند. همیلتون زاده بریتانیا است و انگیزه زیادی برای جبران عقب ماندگی‌های خود در مسابقات فرمول 1 این فصل در این پیست دارد.

لوئیس همیلتون توانست در زمان 1 دقیقه و 26.600 ثانیه یک دور پیست را طی کند و بدین ترتیب شصت و هفتمین پل پوزیشن دوران حرفه‌ای خود را به ثبت برساند و تنها با یک اختلاف، در پشت مایکل شوماخر افسانه‌ای با 68 پل پوزیشن قرار بگیرد.

image

کیمی رایکونن از تیم فراری پس از همیلتون بهترین عملکرد را داشت و با زمان 1 دقیقه و 27.147 ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت تا مسابقه را از خط دوم آغاز کند. سباستین فتل هم تیمی رایکونن زمان 1 دقیقه و 27.356 ثانیه را کسب نمود تا در شروع مسابقه در خط سه قرار بگیرد.

image

والتری بوتاس، قهرمان دور قبلی مسابقات، در تعیین خط بریتانیا هم عملکرد خوبی داشت و پس از سه راننده مذکور، بهترین زمان را ثبت کرد اما به دلیل تویض گیربکس، 5 رتبه پنالتی برای او در نظر گرفته شد تا مسابقه را از خط نهم آغاز کند. مشابه این اتفاق در دور قبل در گرندپری اتریش برای لوئیس همیلتون دیگر راننده تیم مرسدس رخ داد.

image

مکس وشتاپن از تیم ردبول هم بار دیگر توانایی‌های خود را نشان داد و پنجمین زمان خوب را کسب کرد اما مسابقه را از خط چهارم آغاز خواهد نمود. وشتاپن تاکنون مسابقات زیادی را با بدشانسی محض از دست داده ولی امیدوار است این بار این اتفاقات تکرار نشوند و او حتی به کسب سکو هم امیدوار است.

نتیجه عملکرد رانندگان به شرح زیر است:

image

ترتیب قرارگیری رانندگان در خط شروع:

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)