خانهاخبار
جدیدترین رندها از گلکسی نوت 8 سامسونگ

جدیدترین رندها از گلکسی نوت 8 سامسونگ

رندرهای جدیدی از گلکسی نوت 8 به‎دست آمده است که احتمالاً طراحی نهایی فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ را نشان می‎دهد.
۱۳۹۶/۴/۲۴

تا به‌‏حال، شایعات و اطلاعات مختلفی از گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شده است و حتی با فاش شدن تصاویر مختلف از این فبلت پرچم‎دار، می‌دانیم که گلکسی نوت 8 از چه طراحی استفاده می‌کند. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گلکسی نوت 8 سامسونگ در توئیتر فاش شده است که ‌نشان می‌دهد گلکسی نوت 8، چه تفاوتی با نسل قبل خواهد داشت. 

تصاویر تازه به‌دست آمده، به‌نظر می‌رسد که مربوط به رندرهای رسمی گلکسی نوت 8 باشد و با آنچه که از پرچم‎دار جدید سامسونگ انتظار داریم، مطابقت دارد. همان‌طور که در این تصاویر دیده می‌شود، به‌نظر می‌رسد که حاشیه‎های کم‎تری در اطراف نمایشگر وجود خواهد داشت و برخلاف گلکسی اس 8، گوشه‌های این گوشی انحنای کم‎تری دارد. هم‏چنین، تعدادی سنسور از جمله حسگر تشخیص عنبیه چشم، سنسور دوربین سلفی و ... در حاشیه بالای نمایشگر جای گرفته است.

image

شرکت سامسونگ علی‌رغم تمایلش برای جای‌گیری سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر، موفق به ادغام این حسگر با صفحه‎نمایش گوشی گلکسی نوت 8 نشده است. پیش‌تر، اعلام شد که در نمونه‎های آزمایشی مجهز به سنسور یکپارچه با نمایشگر، مشکلاتی در رابطه با روشنایی نمایشگر وجود دارد؛ به همین جهت، سامسونگ از انتقال حسگر اثرانگشت به زیر نمایشگر صرف‎نظر کرده است. با توجه به حذف حاشیه پایین دستگاه، این حسگر مانند گلکسی اس 8 در بدنه پشتی جای گرفته و البته، برخلاف شایعات پیشین، حسگر اثرانگشت با چینش افقی در کنار دوربین قرار دارد.

با این وجود، تصاویر فاش شده از پنل پشتی گلکسی نوت 8 نشان می‌دهد که سامسونگ برای تشخیص ساده‎تر سنسور تشخیص اثرانگشت از دوربین دوگانه، تغییراتی را در برآمدگی پشت گوشی اعمال خواهد کرد که به همین جهت، فلاش LED دوتایی، میان سنسورهای دوربین و حسگر اثرانگشت قرار دارد. با توجه به این تغییر، کاربر به اشتباه سنسورهای دوربین را به جای حسگر اثرانگشت لمس نخواهد کرد.

آن‏طور که پیداست، سامسونگ درنظر دارد تا گلکسی نوت 8 را به صورت رسمی در 23 آگوست (1 شهریور ماه) معرفی نماید؛ این سازنده امیدوار است با عرضه زودهنگام گلکسی نوت 8، فروش فبلت پرچم‎دار جدید خود را افزایش دهد. این گوشی مجهز به نمایشگر 6.3 اینچی، نزدیک به 900 دلار قیمت خواهد داشت؛ البته گلکسی نوت 8 در بازارهای اروپایی با قیمت 999 یورو به فروش خواهد رسید!

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۲۸
غول 2017

کریم

۱۳۹۶/۴/۲۷
آخرت گوشی الجی وی 30 این رقیب 1100 هم نیست

مصطفی

۱۳۹۶/۴/۲۵
نوت 5 زمان خودش جذابتر بود تا این

مصطفی

۱۳۹۶/۴/۲۵
آیفون 8 پلاس ؟
این پلاس رو از کجا آوردی!
اس 8 از آیفون اس ای تو سرعت شکست خورد حالا این اسباب بازی رو میخوای با آیفون 8 مقایسه کنی
دعا کن این گوشی توان رقابت با میت 10 رو داشته باشه آیفون پیشکش.

سعید

۱۳۹۶/۴/۲۵
بله بقیه برند ها رو نابود میکنه چون در برابرش عددی نیستن