خانهاخبار
دستیار صوتی الکسا برای HTC U11، دوشنبه عرضه خواهد شد

دستیار صوتی الکسا برای HTC U11، دوشنبه عرضه خواهد شد

در جدیدترین به‌روزرسانی برنامه Edge Sense در فروشگاه پلی استور، پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا به گوشی HTC U11 اضافه می‌شود. با اینکه این قابلیت ممکن است در گوشی شما فعال شده باشد، استفاده از آن تا روز دوشنبه امکان‎پذیر نیست.
۱۳۹۶/۴/۲۴

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی، چندین ماه پیش از گوشی پرچم‎دار HTC U11 به صورت رسمی رونمایی کرد و این گوشی، با قابلیت‎های زیادی همراه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی براق، فریم حساس به فشار و چندین دستیار صوتی مختلف اشاره کرد. یکی از این دستیارهای صوتی که برای گوشی HTC U11 درنظر گرفته شده، دستیار صوتی الکسا آمازون است که به عنوان یکی از سه دستیار صوتی قابل استفاده در این گوشی، به‎زودی ارائه خواهد شد.

image

گوشی پرچم‎دار HTC U11 در واقع از سه دستیار صوتی HTC Companion، Google Assistant و الکسا آمازون پشتیبانی می‎کند. با این وجود، استفاده از الکسا آمازون در ابتدا در این گوشی امکان‌پذیر نبوده است اما خوش‌بختانه، در نهایت شرکت اچ‎تی‎سی تصمیم گرفت تا این دستیار صوتی دیجیتالی را برای گوشی پرچم‎دار جدید خود منتشر نماید.

با فرا رسیدن دوشنبه، 17 جولای (26 تیر) شما می‌توانید علاوه‎بر HTC Companion و گوگل اسیستنت، دستیار «الکسا» را روی گوشی HTC U11 خود فرا بخوانید.

در آخرین به‎روزرسانی منتشر شده برای برنامه Edge Sense، قابلیتی برای فعال‌سازی دستیار صوتی الکسا وجود دارد که آن‎را تحت عنوان گزینه‎ای با نام Launch HTC Alexa در تنظیمات «اج سنس» خواهید یافت. با این وجود، این گزینه تا روز دوشنبه، فعال نخواهد شد.

به‌روزرسانی جدید Edge Sense، هم‎چنین انیمیشن بازخورد را در هنگام فشردن لبه‌های حساس به فشار HTC U11 بهبود می‌دهد. در صورتی‌که مایل هستید تا دستیار صوتی الکسا را به همراه به‎روزرسانی جدید Edge Sense دریافت کنید، این لینک را باز نمایید.

لازم به‏‌ذکر است که دستیار صوتی الکسا در حال‌حاضر تنها روی بلندگوهای هوشمند اکو آمازون و تعدادی ستاپ باکس عرضه شده توسط این شرکت، قابل استفاده است. با این‎حال، فبلت میت 9 نیز در اواخر سال گذشته، دستیار صوتی الکسای آمازون را تحت به‎روزرسانی، به صورت جداگانه دریافت کرد و این برنامه با نام Huawei Alexa برای میت 9 هوآوی منتشر شده است. البته، این برنامه به اندازه دستیار صوتی گوگل کاربردی نیست و محدودیت‎های مختلفی برای استفاده از آن وجود دارد. هم‏چنین برای استفاده از آن، حتماً باید یک حساب کاربری در آمازون ایجاد کنید. به همین جهت، شاید استفاده از دستیار صوتی Google Assistant، بهتر از دو دستیار صوتی دیگری باشد که برای HTC U11 درنظر گرفته شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Overclock

۱۳۹۶/۴/۲۹
من سامسونگ داشتم از دستم افتاد رو فرش صفحش شکست واقعا فاجعس...ولی از وقتی htc دستم گرفتم واقعا عاشقش شدم از بس روون و محکم و شیکه البته فقط پرچمدار گرفتم میان رده نگرفتم تاحالا.

سعید

۱۳۹۶/۴/۲۵
اتفاقا فیت تن خودشه مخصوصا تو اس 8 هم هنگ کردن رایجه اسمشم روشه سامهنگ

سعید

۱۳۹۶/۴/۲۵
شک نکن گوشی طرح اس۵ خریدی وگرنه سامسونگ با هنگ بیگانه اس بر خلاف هنگ تی سی

Saeed

۱۳۹۶/۴/۲۵
منم دقیقا تجربه مشابه شما رو با اس 5 داشتم واقعا آشغال بود کلا لگ داشت و هنگ هم زیاد میکرد . خیلی عذابم داد

علی

۱۳۹۶/۴/۲۵
هنگ های این گوشی های هنگ‌تی‌سی تمومی نداره :)))))) هنگ های هنگی u11 که راه حل صددرصدی ندارند:
http://www.gsm.ir/news/show/37640