خانهاخبار
ضرر 200,000 دلاری نمایشگاه هنری لس‌آنجلس از سلفی گرفتن یک بازدیدکننده!

ضرر 200,000 دلاری نمایشگاه هنری لس‌آنجلس از سلفی گرفتن یک بازدیدکننده!

یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه هنری لس‌آنجلس که قصد داشت از خود سلفی بگیرد، باعث سقوط برخی از اشیای قیمتی حاضر در نمایشگاه شد و ضرری حدود 200.000 دلار را به این نمایشگاه وارد آورد.
۱۳۹۶/۴/۲۴

معتادان سلفی همیشه خود را در قاب دوربین قرار نمی‌دهند و گاهی نیز دلشان می‌خواهد اشیای دور و اطراف را هم در سلفی خود شریک کنند. نمایشگاه‌های هنری نیز یکی از بهترین مکان‌ها برای سلفی گرفتن محسوب می‌شوند؛ اما انگار سلفی گرفتن بعضی از افراد بسیار پرهزینه‌تر از درآوردن گوشی و فشردن دکمه شاتر است.

image

در یکی از جدیدترین تلاش‌ها برای سلفی گرفتن، یک بازدیدکننده حدود 200.000 دلار به نمایشگاه هنری the 14th factory لس‌آنجلس خسارت وارد کرد. این زن که به یکی از پایه‌های پشتی اشیای حاضر در نمایشگاه تکیه زده بود، باعث سقوط سریالی 11 عدد از اشیا می‌شود و نتیجه آن ضرری دویست هزار دلاری برای این نمایشگاه است.

این سلفی 200.000 دلاری را شاید بتوان گران‌ترین سلفی تاریخ دانست. البته هنوز مشخص نیست که آیا این زن قبل از سقوط اشیا توانسته است سلفی خود را ثبت کند یا خیر.

حوادث رخ‌داده در پی سلفی گرفتن‌ها در سالیان اخیر رشد چشم‌گیری داشته است. به‌گونه‌ای که برخی از کارشناسان می‌گویند تعداد کسانی که براثر سلفی گرفتن جان خود را از دست می‌دهند، بیشتر از تعداد کسانی است که به خاطر حمله کوسه می‌میرند. همین چند روز پیش نیز یک جوان سقزی در پی سلفی گرفتن، از ارتفاع 100 متری به پایین سقوط کرد و متاسفانه جان خود را از دست داد. پس قبل از سلفی گرفتن، خوب دور و اطراف خود را نگاه کنید!

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mehrshad

۱۳۹۶/۴/۲۴
اوه چه فاجعه ای رخ داده???

حسین

۱۳۹۶/۴/۲۴
سلام
۵۰ درصد مقصر کسی بوده که سلفی میگرفته و ۵۰ درصد هم کسی یا کسانی مقصر هستند که دکور اثار هنری رو درست کردند چون باید در نظر میگرفتن اگ یکی افتاد مابقی اثار در امان باشند نه اینکه مثل دومینو پشت سر هم ...