خانهاخبار
تماشا کنید: اولین تیزر رسمی از فصل دوم برنامه پرطرفدار گرند تور

تماشا کنید: اولین تیزر رسمی از فصل دوم برنامه پرطرفدار گرند تور

آمازون اولین تیزر از فصل دوم برنامه محبوب گرند تور را منتشر کرد.
۱۳۹۶/۴/۲۴

آمازون همزمان با روز پرایم خود، کلیپ جدیدی از فصل دوم برنامه محبوب گرند تور منتشر کرد که اطلاعاتی از آنچه قرار است ببینیم در اختیار ما قرار می‌دهد.

در این ویدئو کوتاه چیز زیادی از محتوا مشخص نیست اما مشخص است که میزبانان برنامه (سه مجری معروف) در حال آزمایش چند خودروی عملکردی از جمله بوگاتی شیرون و مدل دیگری که ظاهرا مرسدس بنز AMG GT R است هستند. جرمی کلارکسون پشت فرمان بوگاتی شیرون، سریع‌ترین خودروی جهان دیده می‌شود. همچنین در این ویدئو یک وسیله نقلیه نظامی دیده می‌شود که در نهایت به دیوار یک فروشگاه برخورد می‌کند.

از دیگر خودروهایی که در اینجا خودنمایی می‌کنند، می‌توانیم به یک لانچیا مسابقه‌ای، یک جگوار XJ قدیمی، و یک مکلان که در حال گذراندن تست پیست است اشاره کنیم. همچنین به نظر می‌رسد که در این برنامه قرار است تراک‌ها و هواپیماهای جنگنده‌ای هم مورد آزمایش قرار بگیرند.

مطابق انتظار در این کلیپ تصاویری از ریچارد هموند و تصادف وحشتناکش با ریماک کانسپت وان دیده شد اما جزئیات این تصادف و تصاویر آن در این کلیپ نیامده است.

فصل دوم گرند تور از اکتبر (اواخر مهر ماه) در دسترس قرار خواهد گرفت. جیمز می پیش از این درباره فصل دوم گرند تور گفته بود:

کلیات فصل دوم تغییر چندانی نسبت به قبل ندارد اما سعی کردیم تفاوت‌هایی برای بهبود وجود داشته باشد.

کلارکسون، هموند و می پس از اختلافاتی که با تاپ گیر داشتند، از آن تیم جدا شدند و برای ادامه کار حرفه‌ای خود به آمازون رفتند تا با بودجه کلان این کمپانی، طرفداران را راضی نگه دارند. پس از رفتن این مجریان توانمند، تاپ گیر با مشکلاتی مواجه شد و چند سری مجریان خود را تغییر داد اما آخرین مجریان این برنامه توانسته‌اند نظر مثبت کاربران را جلب کنند. بنابراین رقابت بین دو برنامه اوج خواهد گرفت و شاید این اتفاق باعث بالا رفتن هرچه بیشتر کیفیت آنها شود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۹/۱۷
امروز ۱۷ آذر پس بگید کی میزارید

یونس

۱۳۹۶/۴/۲۵
برنامه شون عالیه
دمشوووووون گرم

آرش

۱۳۹۶/۴/۲۴
بسیار هیجان انگیز