خانهاخبار
آیا سامسونگ به‌طور تصادفی، گلکسی نوت 8 را به نمایش گذاشته است؟

آیا سامسونگ به‌طور تصادفی، گلکسی نوت 8 را به نمایش گذاشته است؟

تصویر تازه منتشر شده توسط یکی از حساب‌های رسمی سامسونگ در توئیتر، ممکن است گوشی گلکسی نوت 8 را به همراه پردازنده اگزینوس سری 9 به نمایش گذاشته باشد.
۱۳۹۶/۴/۲۳

حساب رسمی واحد تولید و عرضه تراشه‌های اگزینوس سامسونگ، به‌تازگی تصویری از پردازنده‌های موبایل اگزینوس سری 9 منتشر کرده است که به همراه آن، تصویری از یک گوشی معرفی نشده، دیده می‎شود. به همین جهت، ممکن است تصویر فاش شده مربوط به پرچم‏دار جدید این سازنده یعنی گلکسی نوت 8 باشد که به‌زودی معرفی و عرضه خواهد شد.

البته از دور، این گوشی شباهت زیادی به گلکسی اس 8 دارد اما با بررسی دقیق‌تر، تفاوت‎هایی میان این گوشی با رندر تازه منتشر شده جلب‌توجه می‎کند. اول از همه، حاشیه‏‌های بالا و پایین نمایشگر، کم‌تر از حاشیه‎های اطراف نمایشگر گلکسی اس 8 بوده و هم‎چنین، کناره‌های نمایشگر نیز تقریباً غیرقابل رویت است. به همین خاطر، بسیار دشوار است که تصور کنیم این تصویر، گلکسی اس 8 سامسونگ باشد؛ حتی نمی‌توان با یقین گفت که گلکسی نوت 8 توسط حساب رسمی سامسونگ، به نمایش گذاشته شده است.  

image

توجه داشته باشید مدتی پیش، اعلام شده بود که گلکسی نوت 8 به صورت رسمی در 23 آگوست (1 شهریور) معرفی خواهد شد؛ بنابراین، ممکن است سامسونگ پیش از رونمایی از فبلت پرچم‎دار جدید خود، اشاره‎هایی هرچند جزئی به این گوشی داشته باشد. با این‌‏حال، اگر سامی به دنبال رونمایی از فبلت گلکسی نوت 8 در ماه سپتامبر باشد؛ به نمایش گذاشتن این مدل با توجه به فاصله موجود تا زمان درنظر گرفته شده برای عرضه گلکسی نوت 8، غیرمنطقی به‌نظر می‎رسد!

گلکسی نوت 8 از نسل جدید قلم‌های حساس به فشار S-Pen استفاده می‎کند؛ به نمایشگر کشیده 6.3 اینچی با نسبت تصویر 18.5 به 9 مجهز شده است و دوربین دوتایی نیز، این گوشی را به یک رقیب تمام عیار برای پرچم‎داران نیمه دوم سال 2017 تبدیل خواهد کرد. گلکسی نوت 8 برخلاف شایعات، از سنسور یکپارچه با صفحه‎نمایش استفاده نمی‌کند و حسگر اثرانگشت آن مانند گلکسی اس 8 (بررسی تخصصی در جی‌اس‌ام) در بدنه پشتی قرار دارد.

علاو‎براین، گمان می‎رود که سامسونگ، گلکسی نوت 8 را با قیمت 900 دلار در ایالات متحده و قیمت 999 یورو در بازارهای اروپایی عرضه خواهد کرد تا بدین صورت، گلکسی نوت 8، یکی از گران‎قیمت‎ترین محصولات سامسونگ لقب بگیرد. با توجه به اینکه سامسونگ شایعات موجود پیرامون مشخصات‎فنی و قیمت احتمالی گلکسی نوت 8 را تایید نکرده است، باید به این گمانه‎زنی‌ها با دیده شک و تردید نگریست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

علی

۱۳۹۶/۴/۲۶
با اینکه خودم iphone 6s plus دارم ولی اعتراف میکنم سامسونگ عجییییب پیشرفت کرده بخداا
یاده گالکسی س۵ میوفتم خندم میگیره یعنی واقعا سامسونگ دکمه نیتروژنش رو تا اخر فشار داده
پردازنده
رم lpddr4
صفحه منحنی سوپر امو ل ی د با رزولوشن ۴k با حاشیه تقریبا صفر
از لیست رقبای ایفون دیگه خارج شده
دیگه ایفون شده جزو رقیبای سامسونگ
لیاقتشم داره چون مثل ایفون نیست دست به تعقیر میزنه
نه مثل ایفون که تا مجبور نشه دست به هیچ تغییری نمیزنه
6
6 plus
6s
6s
6s plus
7
7 plus
شایدم ۸
۸ پلاس
تقریبا هییییچ تغیر خاصی نکرده
ایفونم رو دوس دارم ولی جدا داره معیوسم میکنه :(

Soheil

۱۳۹۶/۴/۲۵
سامسونگ بخاطر موقعيتى خوبى ک تو ایران داره نمایدنگیش تو ایران تا حدوده زیادی سایتای معتبر تکلونوژیو خریده

A

۱۳۹۶/۴/۲۴
اون قسمت ""سامى "" از همه باحال تر بود ?????

باقر

۱۳۹۶/۴/۲۴
اگه راست میگی خودت به صورت اتفاقی گوشی تولید کن و به برند اول در زمینه موبایل تبدیل بشو هر چند ورشکستگی انتظارتو میکشه :))))))))))))))))))))

Arshad67r

۱۳۹۶/۴/۲۴
روزها رو واسه اومدنش میشمرم. خودم اس ۷اج دارم خیلی هم ازش راضیم. ولی خوب نوت ۸ یه چیز دیگه است?