خانهاخبار
تصویر رندر شده Pixel XL 2 در دو رنگ نقره‎ای و آبی فاش شد

تصویر رندر شده Pixel XL 2 در دو رنگ نقره‎ای و آبی فاش شد

پرچم‎دار جدید شرکت گوگل، Pixel 2 تا چند ماه دیگر، معرفی و عرضه خواهد شد. به‌تازگی، رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر شده است که نسخه بزرگ‌تر پیکسل 2 را در رنگ نقره‎ای و آبی به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۴/۲۲

رندرهای تازه منتشر شده از نسخه نقره‎ای و آبی رنگ Pixel 2 XL، براساس تصویر تازه فاش شده از پرچم‎دار جدید گوگل طراحی شده است. به همین جهت، این رندرها تصویر رسمی یا رندرهای نهایی گوشی پرچم‎دار پیکسل 2 ایکس‌ال نیست؛ هرچند، امکان دارد که طراحی Pixel 2 XL به این رندرها شباهت زیادی داشته باشد.

image

همان‎طور که در این رندرها مشاهده می‌شود، ابعاد سنسور دوربین افزایش یافته و فلاش LED بزرگ‌تری برای  گوشی Pixel 2 XL درنظر گرفته شده است. مشابه با آنچه که پیش‌تر پیرامون گوشی‎های Pixel 2 و Pixel 2 XL شنیده‎ایم، سنسور تشخیص اثرانگشت در قسمت شیشه‎ای بدنه پشتی جای نگرفته است. سنسور اثرانگشت، هم‎اکنون در بدنه فلزی تعبیه شده است و بخش کوچک‎تری از پنل پشتی گوشی، طراحی شیشه‎ای دارد. لازم به‎ذکر است که شاسی گوشی‌های جدید گوگل نسبت به نفوذ آب، مقاومت دارد.  

پیرامون زمان عرضه گوشی‏‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL، گوگل اعلام کرده است که به سنت معرفی سالانه گوشی‎های پرچم‎دار پیکسل متعهد خواهد بود. به همین جهت، پاییز امسال باید منتظر عرضه گوشی‎های جدید شرکت گوگل باشیم؛ البته، خبری از عرضه یک گوشی ارزان‏قیمت‎تر از سری پیکسل نیست زیرا گوگل ادعا می‌کند که این سری به گوشی‎های رده‎بالا و پرچم‎دار اختصاص یافته است. بنابراین، انتظار می‌رود که شرکت گوگل در هفته اول اکتبر از گوشی‎های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‎ال رونمایی کند.

image

گوشی‏‌های پرچم‏دار 2017 شرکت گوگل از طراحی بدون حاشیه برخوردار خواهد بود و پیکسل 2 ایکس‌ال به یک نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز شده است؛ مدل بزرگ‎تر یعنی پیکسل 2 ایکس‌ال از یک صفحه‎نمایش 6 اینچی استفاده می‎کند. هم‏‌چنین، گفته می‌شود که پرچم‎داران جدید گوگل با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام راهی بازار خواهد شد و حداقل چهار گیگابایت رم برای آن‎ها درنظر گرفته شده است.

آنچه که گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال را از نسل قبل خود متمایز می‌کند، طراحی بدون حاشیه یا مشخصات سخت‎افزاری قدرت‎مندتر نیست؛ گفته می‎شود پرچم‎داران جدید گوگل از فریم حساس به فشار مانند اچ‎تی‌سی یو 11 برخوردار خواهد بود. احتمالاً گوگل از این شیوه برای استفاده از دستیار صوتی Google Assistant بهره خواهد برد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ba

۱۳۹۶/۴/۲۳
اگ بیاد ایران خوبه مث پیکسل های پارسال نشه