خانهاخبار
سامسونگ SM-G9600 رویت شد، آیا نسخه جدیدی از گلکسی اس 8 در راه است؟

سامسونگ SM-G9600 رویت شد، آیا نسخه جدیدی از گلکسی اس 8 در راه است؟

به تازگی اظلاعاتی از یک گوشی هوشمند ساخت شرکت سامسونگ با کد SM-G9600 رویت شده است که به نظر می‌رسد یک رده بالای قدرتمند باشد که البته گلکسی نوت 8 نیست!
۱۳۹۶/۴/۲۲

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند است که البته این گوشی همان گلکسی نوت ۸  مورد انتظار ما نخواهد بود. ممکن است که گوشی مورد بحث نسخه جدیدی از گلکسی اس ۸ باشد،‌ با این حال هنوز مشخص نیست که کره‌ای‌ها چه نامی را برای این دستگاه انتخاب کرده‌اند.

این گوشی به تازگی در Geekbench دیده شد که اطلاعات کلی از دستگاه را در اختیار ما قرار داد. سامسونگ SM-G9600 ممکن است نسخه‌ای جدید از گلکسی اس ۸ باشد که اس ۸ لایت یا اس ۸ مینی نامیده شود. آنچه در اطلاعات منتشر شده از سوی این بنچ‌مارک توجه ما را جلب کرد، استفاده از یک چیپست جدید ساخت کوالکام بود. طبق این اطلاعات، SM-G9600 از یک چیپ اسنپ دراگون ۸۴۰ استفاده می‌کند که به چهار هسته پردازشی با فرکانس ۱.۷۷ گیگاهرتز مجهز است.

image

همچنین بورد اصلی گوشی با کد sdm840 مشخص شده است که ما را از مواجهه با یک گوشی رده بالا با پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۰ مطمئن‌تر می‌کند. احتمالا این چیپ نسخه‌ای از اسنپ دراگون ۸۲۰ است که دچار تغییرات جزئی شده و از پردازش‌گر گرافیکی و مودم بهبود یافته‌تر استفاده می‌کند.

در کنار استفاده از اسنپ دراگون ۸۴۰، این گوشی از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و به طور پیش‌فرض از اندروید ۷.۱.۲ استفاده می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

پراید

۱۳۹۶/۴/۲۴
سامسونگ: خدای خز کردن پرچمداراش

محمد سینا

۱۳۹۶/۴/۲۳
خیلی خوب