خانهاخبار
احتمال تجهیز پنل جلویی آیفون 8 به حسگر سه بعدی واقعیت افزوده

احتمال تجهیز پنل جلویی آیفون 8 به حسگر سه بعدی واقعیت افزوده

هر چه به زمان معرفی آیفون ۸ نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و خبرهای بیشتری از این گوشی (که ویژه دهمین سالگرد تولد برند آیفون است) شنیده می‌شود. در آخرین این شایعات اعلام شده که ممکن است آیفون جدید به سنسور واقعیت افزوده سه بعدی در جلوی گوشی مجهز باشد.
۱۳۹۶/۴/۲۲

با توجه به معرفی و عرضه ARKit از سوی اپل در رویداد WWDC 2017، اپل تقریبا اعلام کرد که توجه این شرکت به واقعیت افزوده (AR) فراتز از یک علاقه ساده است. حال طبق گزارشی از Fast Company، به نظر می‌رسد که آیفون ۸ واقعا به سخت افزار مرتبط با واقعیت افزوده مجهز است.

image

در این گزارش ادعا شده که پرچم‌دار جدید اپل به یک اسکنر سه بعدی در جلوی گوشی مجهز است که تشخیص عمیق‌تر را برای اپ‌های مرتبط با واقعیت افزوده ممکن می‌کند، همچنین به عملکرد بهتر فوکوس خودکار در عکاسی کمک می‌کند. منبع خبر Fast Company به آن‌ها اطلاع داده است که این سنسور در واقع سیستم لیزری VSCEL است، البته بنا به فرایند مهندسی شرکت اپل ممکن است این سنسور برای آیفون ۲۰۱۷ آماده نشود.

البته این اولین بار نیست که درباره تجهیز آیفون ۸ به فناوری‌های مرتبط با واقعیت مجازی می‌شنویم، پیش از این هم اعلام شده بود که ممکن است این گوشی به اسکنر لیزری سه بعدی مجهز خواهد بود که به اسکن چهره کمک می‌کند و به عنوان جایگزین ‌Touch ID اعلام شده بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امید

۱۳۹۶/۴/۲۸
یعنی باعث تشخیص بهتر و عمیق تر و عملکرد بهتر اپ هایی که واسه واقعیت افزوده هستن یا سروکارشون با واقعیت افزوده هست, میشه

محمدعلی

۱۳۹۶/۴/۲۴
این یعنی چی؟:
تشخیص عمیق‌تر را برای اپ‌های مرتبط با واقعیت افزوده ممکن می‌کند
یعنی چیکار میکنه؟