خانهاخبار
تصویر جدیدی از پرچم‎دار هوآوی میت 10 منتشر شد؛ رقابت تمام عیار در طراحی!

تصویر جدیدی از پرچم‎دار هوآوی میت 10 منتشر شد؛ رقابت تمام عیار در طراحی!

به‌‏نظر می‌رسد که میت 10 هوآوی، یک محصول کاملاً متفاوت خواهد بود؛ رندر تازه منتشر شده از این فبلت، طراحی بدون حاشیه آن‎را نشان می‌دهد. به همراه این رندر، بخشی از مشخصات‎فنی میت 10 نیز منتشر شده است.
۱۳۹۶/۴/۲۲

شرکت هوآوی، فبلت میت 10 را تا پیش از پایان سال جاری میلادی برای رقابت با گوشی‌های پرچم‎دار نیمه دوم سال 2017 معرفی خواهد کرد. این فبلت رده‎بالا، به‎تازگی سوژه یک شایعه جدید در چین بوده است و اطلاعات فاش شده پیرامون گوشی جدید هوآوی، طراحی میت 10 و بخشی از مشخصات‎فنی آن‎را نشان می‎دهد.

صحت تصویر منتشر شده از فبلت پرچم‎دار میت 10 هنوز مشخص نیست؛ هم‎چنین، نمی‌دانیم که این تصویر، تنها یک طرح مفهومی از پرچم‎دار جدید هوآوی خواهد بود یا فبلت میت 10 در نهایت با چنین طراحی وارد بازار می‌شود. با این وجود، تصویر فاش شده بسیار دقیق است و شایعات پیشین پیرامون پرچم‎دار جدید هوآوی را تایید می‌کند. همان‎طور که در تصاویر دیده می‌شود، فبلت پرچم‎دار میت 10 از یک نمایشگر بدون حاشیه استفاده می‌کند؛ با این وجود در شایعات پیشین، ذکر شده است که میت 10 از یک سنسور تشخیص اثرانگشت در حاشیه پایین نمایشگر برخوردار خواهد بود اما در تصویر فاش شده، چنین موردی جلب‌توجه نمی‌کند.

image

هم‎چنین، مدتی پیش اعلام شد که فبلت میت 10 هوآوی از چهار دوربین استفاده می‌کند که در تصویر جدید، این مشخصه نیز به چشم می‎خورد. در واقع، میت 10 به دوربین دوگانه سلفی و اصلی مجهز شده است؛ به همین جهت، دو سنسور در بدنه پشتی و دو سنسور در حاشیه بالای نمایشگر قرار دارد.

در اوایل ماه جاری میلادی، مشخص شد که در هوآوی میت 10، نسبت صفحه‎نمایش به پنل جلوی گوشی بسیار بالا است؛ به عبارت بهتر، بیشتر پنل جلوی گوشی به نمایشگر 6 اینچی بدون حاشیه ساخت ژاپن دیسپلی اختصاص یافته. با این وجود، در برخی از گمانه‎زنی‎ها آمده است که پرچم‎دار جدید هوآوی از یک نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن Quad HD استفاده می‎کند؛ این در حالی است که میت 9 با نمایشگر 5.9 اینچی وارد بازار شده و با توجه به حذف حاشیه‎های اضافی صفحه‎نمایش، کاهش اندازه آن منطقی به‌نظر نمی‌رسد.

دوربین سلفی گوشی میت 10 هوآوی، 16 مگاپیکسلی خواهد بود و برای دوربین اصلی نیز، دوربین دوگانه 34 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است؛ احتمالاً از دو دوربین با رزولوشن متفاوت استفاده خواهد شد. پیرامون این محصول، هم‌چنین گمانه‌زنی‎هایی مبنی بر عرضه هوآوی میت 10 با شش و هشت گیگابایت رم وجود دارد و گفته می‌شود که دوربین این گوشی به فناوری تشخیص سه‌بعدی مجهز خواهد بود.

پیرامون زمان عرضه فبلت پرچم‏دار میت 10 هوآوی، گمانه‎زنی‌های زیادی وجود دارد. در برخی از شایعات، آمده است که هوآوی در ماه اکتبر پرچم‎دار جدید خود را به بازار عرضه خواهد کرد؛ به همین جهت، ممکن است این گوشی در ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

محمد رضا

۱۳۹۶/۶/۱۰
اخوی چرا جوک میگی؟؟خخخخخ دلتون خوشه ها منتظرین یه چی رو هوا بپرونین اولین گوشی بدون حاشیه رو شیائومی زد داداش انقد جو گیر نباش!!
تا دیروز بهانتون دکمه هوم بود که خود سامسونگ هم فهمید چیز مضخرفیه حالا طراحی؟؟؟چرا فک میکنین سامسونگ در همه چی پیشتازه؟؟کارکناش اجنه هستن؟یا رییسش؟؟
انقد ادعا نداشته باشید رو برندتون خلاقیت تو همه وجود داره نه فقط سامی!!

LORD LOSS

۱۳۹۶/۴/۳۰
داداش اولین گوشی بدون حاشیه شیاومی می میکس بود بعد اخبار ایفون هشت درز کرد سامسونگ و برای اینکه بازارو از دست نده به خودش افتاد و ال جی هم قبل سامسونگ زد قبل اونم سری میت حاشیه کمی داشتند

یونس

۱۳۹۶/۴/۲۷
واقعا ی گوشی تمام عیار بنظر میاد
هوآوی هروز بهترز دیروز
دمش گرم

آرش

۱۳۹۶/۴/۲۶
هوآوی یه برند بسیار موفق است

omid

۱۳۹۶/۴/۲۵
دوست عزیز طرح پشتی شبیه به هانر6x میباشد و فقط دوربین است و هیچگونه کپی نکرده است