خانهاخبار
دنده دو: معرفی بازی ایرانی ترافیک برای اندروید و iOS

دنده دو: معرفی بازی ایرانی ترافیک برای اندروید و iOS

ماه گذشته استودیوی بازی‌سازی Orca Games نسخه جدید بازی ایرانی Second Gear را با عنوان ترافیک برای دیوایس های اپلی و اندرویدی عرضه کرد. در ادامه به بررسی این بازی مهیج می‌پردازیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۲۳

چندی پیش استودیوی Orca Games یکی از بازی‌های ایرانی خود با نام دنده دو را برای کاربران اندروید و iOS منتشر کرد. این سری از بازی‌ها در سبک ریسینگ طراحی و ساخته‌ شده‌اند تا هیجان رقابت در کاربر را به اوج خود رساند. امروز قصد داریم تا نسخه دوم بازی ایرانی Second Gear را با عنوان دنده دو: ترافیک معرفی کنیم. یکی از نقاط قوت بازی ترافیک، شبیه‌سازی عالی و گرافیک 3D آن است. تمام المان‌ها و ماشین‌های موجود در بازی دنده دو به‌صورت سه‌بعدی و با کیفیت بی‌نظیری طراحی‌شده‌اند تا حس واقعی مسابقه را در کاربر القا کند.

image

توسعه‌دهندگان بازی ایرانی دنده دو: ترافیک، گیم پلی ساده و روان این بازی را به‌شدت تحسین می‌کنند اما نظرات ثبت‌شده توسط کاربرانی که تجربه‌ی این بازی را داشته‌اند کمی با نظر توسعه‌دهندگان متفاوت است. به عقیده‌ی بسیاری از کاربران مشکلات فنی زیادی در گیم پلی این بازی وجود دارد که این موضوع سبب ایجاد لگ و کندی در بازی می‌شود. در ادامه برخی از ویژگی‌های بازی ایرانی ترافیک را مرور می‌کنیم.

  • امکان تغییر رنگ تودوزی ماشین‌ها
  • قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو
  • تعویض پلاک ماشین‌ها با نوشته‌ی دلخواه
  • امکان نصب باله و تغییر رینگ از 10 برند مطرح جهان
  • وجود بیش از 10 خودروی ایرانی در بازی
  • امکان تیونینگ کردن ماشین و تقویت موتور

 

image
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Amir

۱۳۹۹/۹/۵
بازی خوبی وهیجانی است

پیمان

۱۳۹۹/۶/۲۱
چرا میخوام دانلود کنم بالا نمیاره؟

italodance

۱۳۹۶/۱۰/۲
ادم حال میکنه این همه بازی انحصاری این ماه برای ios هست. اندروید محروم هیچی نداره.

امین

۱۳۹۶/۴/۲۳
خوبه