خانهاخبار
گوشی جدید شیائومی، Redmi Note 5A، به بازار می‌آید

گوشی جدید شیائومی، Redmi Note 5A، به بازار می‌آید

شیائومی به زودی گوشی جدیدی از سری Redmi Note روانه بازار خواهد کرد؛ گوشی هوشمندی که عکس‌هایش در فروشگاه‌ها دیده شده است.
۱۳۹۶/۴/۲۰
image

شیائومی در کنار نسل جدید گوشی Mi-Mix خود گوشی دیگری را نیز در حال آماده‌سازی دارد؛ Redmi Note جدید که به‌تازگی عکس‌هایی از بسته‌بندی آن در فروشگاه‌های بازار چین هم دیده شده است. اکنون بخشی از اطلاعات این گوشی که به نظر می‌رسد Redmi Note 5A نام گرفته است، نیز فاش شده.

به نظر می‌رسد گوشی اندرویدی جدید شیائومی، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 دارد و از تراشه‌ی اسنپدراگون 630 بهره می‌برد؛ تراشه‌ای که 4 یا 3 گیگابایت رم و  64 یا 32 گیگابایت حافظه در کنارش قرار گرفته تا عملکردی روان داشته باشد. پردازنده گرافیکی این گوشی آدرنو 508 خواهد بود و دوربین پشت نوت 5 ای 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی این گوشی 13 مگاپیکسلی است. همچنین گفته می‌شود باتری این گوشی 3790 میلی آمپر ساعتی است و از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند.

فعلا باید منتظر خبرهای تکمیلی از گوشی جدید شیائومی از سری نوت 5 ای باشیم. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا ویژگی‌های جذاب گوشی‌های شیائومی شما را هم در صف علاقه‌مندان به این برند چینی قرار داده است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

اسی

۱۳۹۶/۴/۲۱
سلام من در حاله حاضر از گوشیه شیائومی دارم استفاده میکنم از لحاظه امکانات کامل واز لحاظه قیمت منصفانه ترینه در خریدش شک نکنید البته نه به هر قیمتی!؟

هومن

۱۳۹۶/۴/۲۱
سلام.منم از ردمی پرو خوشم اومده و قصد خریدشو دارم.میشه تجربه ی استفاده ازش رو بگی؟دوربیناش چطوره کیفیتش؟و باطری رو خوب نگه میداره؟هنگ و لگ که نداره؟خلاصه از هر لحاظ اگه میشه بگو.ولی دوربینشو دقیق بگو

عطا

۱۳۹۶/۴/۲۱
قیمتش چند؟ اگه زیر یه تومن باشه عالیه?
.
شیاومی کلا کارش درسته. سخت افزاری مناسب در ظاهری زیبا و با قیمتی عالی. (البته از نرم افزار بسیار خوبش هم نمیشه غافل شد?)

Ashkan

۱۳۹۶/۴/۲۱
اگر قیمتش زیر ۱ میلیون باشه عالیه
کویک ۴
چیپ ۶۳۰
فول اچ دی
۶۴ گیگ ۴ گیگ رم
باتری ۳۷۹۰((گوشیای شیاومی از لحاظ باتری عالی هستن ))
دوربین ۱۶ و ۱۳
اثر انگشت
بدنه فلزی و...
واقعا مشخصات قوی داری اگر زیر یک میلیون باشه .

مهدی. م.

۱۳۹۶/۴/۲۰
بازم محصول عالی و مقرون به صرفه. باید یک اعتراف بکنم. البته شخصی. دو هفته پیش یک ردمی پرو 64 گیگ خریدم. که البته از شیائومی رضایت کامل دارم. اما من بد زمانی خرید انجام دادم. باید یکی دو ماه دیگه هم صبر میکردم. چون محصولات کامل تری تو راه هست. البته که دارم از این ردمی لذت میبرم اما خوب دیگه ما خوره های تکنولوژی... ?