خانهاخبار
معرفی رسمی شیائومی Mi Max 2 به‌زودی در هند

معرفی رسمی شیائومی Mi Max 2 به‌زودی در هند

شیائومی، کمپانی چینی سازنده گوشی‌های هوشمند، قرار است به‌زودی نسل تازه گوشی Mi Max را به نام می مکس 2 رسما معرفی کند. دعوت‌نامه این رویداد همین هفته به رسانه‌ها ارسال‌ شده است.
۱۳۹۶/۴/۲۰

کمپانی شیائومی در ابتدای هفته جاری دعوت‌نامه‌هایی را به رسانه‌های هندی ارسال کرده که حدس می‌زنیم به رویداد معرفی گوشی Mi Max 2 مربوط می‌شود. در این دعوت‌نامه به اسم گوشی اشاره‌ای نشده اما با نگاهی به آن متوجه می‌شوید که منظور از BIG همان Mi Max است.

image

Mi Max 2 هم مانند مدل قبلی بدنه یکپارچه‌ای از جنس آلومینیوم دارد و در همان ابعاد ساخته شده است. اندازه صفحه‌نمایش این گوشی هم به‌اندازه صفحه‌نمایش Mi Max قبلی یعنی 6.44 اینچ با رزولوشن 1080 است. این نسخه تازه به پردازنده تازه کوالکام به نام اسنپ‌دراگون 625 مجهز شده، 4 گیگابایت رم و 64 / 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. Mi Max 2 همچنین از دوربین اصلی با لنز 12 مگا پیکسلی و دیافراگم 2.2 بهره می‌برد و دوربین سلفی‌اش 5 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.0 است. اسپیکرهای این گوشی تازه استریو هستند و اندروید نوقا به‌ صورت پیش‌فرض روی آن نصب‌ شده است. ظرفیت باتری‌اش 5300 میلی‌آمپر است و به تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0 هم مجهز شده.

انتظار می‌رود که Mi Max 2 به‌ اندازه Mi Max قبلی قیمت‌گذاری شود اما هنوز اخبار قطعی در این مورد منتشر نشده است. طبق اطلاعات درج‌شده در این دعوت‌نامه، رویداد معرفی در تاریخ 18 ژوئیه (27 تیر) برگزار می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۶/۴/۲۱
فک کردم می میکس هستش