خانهاخبار
تصویر پنل پشت آیفون 8 لو رفت

تصویر پنل پشت آیفون 8 لو رفت

اپل قرار است امسال گوشی iPhone 8 را معرفی کند به همین خاطر شایعه‌ها و تصاویر زیادی تا به‌ حال درباره این گوشی منتشر شده است. در جدیدترین خبر تصویر پنل پشت آیفون 8 به بیرون درز کرده است.
۱۳۹۶/۴/۲۰

انتظار می‌رود کمپانی اپل گوشی iPhone 8 یا همان نسخه تولد ده‌سالگی‌اش را در ماه سپتامبر رسما رونمایی کند. حدودا دو ماه دیگر تا زمان مورد نظر باقی‌مانده اما بارها مشخصات ظاهری و قاب این گوشی توسط فاش کنندگان دنیای مجازی لو رفته است. در آخرین تصویر لو رفته شاهد پنل پشت این گوشی هستیم که ظاهرا دوربین اصلی آن به‌ صورت عمودی چینش می‌شود.

image

این آیفون تازه قرار است پنل پشتی از جنس شیشه داشته باشد و لوگوی اپل هم در همان مکان همیشگی قرار می‌گیرد. همان‌طور که در این تصویر تازه هم مشاهده می‌کنید، حسگر اثرانگشت دیگر در پنل پشت وجود ندارد. پیش‌ از این شایعه‌های متعددی درباره این موضوع وجود داشت و بسیاری از کارشناسان و کاربران ادعا کردند که اپل نتوانسته تکنولوژی حسگر اثرانگشت را زیر صفحه‌نمایش قرار دهد، اما این تصویر تازه حالا معادلات را به هم می‌ریزد.

پنل شیشه‎‌ای تا حدودی به آیفون‌های قبلی شبیه است. آخرین باری که اپل از این طراحی در گوشی iPhone 4S استفاده کرد، سال 2011 بود. فریم گوشی مذکور از جنس فلز طراحی‌شده بود و حالا که قرار است iPhone 8 هم به پنل شیشه‌ای مجهز شود، احتمالا باید منتظر طراحی مشابهی باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Pouya

۱۳۹۶/۴/۲۱
وای شرمنده اشتباه زیر کامنت شما نوشتم ?

Pouya

۱۳۹۶/۴/۲۱
اونو اشتباه نوشتم منظورن حافظه هاش بود

Pouya

۱۳۹۶/۴/۲۱
همونی که صفحشو سامی میسازع ؟ همونی که پردازنده هاشو 30در صدشو سلمی میسازه ؟خودش اعتراف کرده صفحه شما قوی تره اگه قبول نداش مگه مرض داش بیاد از سامی بکیره خودش میساخت اونوقت این میخواد نابود گر سامسونگ شه همون که طراحیش کپیه سامیه ؟??

Reza

۱۳۹۶/۴/۲۱
لایک داری

Reza

۱۳۹۶/۴/۲۱
چه جالب صددرصد مطمئنم تا حالا یه پرچمدار رو از نزدیک ندیدی