خانهاخبار
تماشا کنید: کانسپت جدید شیائومی Mi 7 با نمایشگر بدون حاشیه

تماشا کنید: کانسپت جدید شیائومی Mi 7 با نمایشگر بدون حاشیه

شیائومی می 6 سه ماه پیش معرفی شد که با وجود طراحی زیبا و چشم نواز نظرات مثبت زیادی را جلب کرد. اما به تازگی رندری از شیائومی می 7 منتشر شده است.
۱۳۹۶/۴/۲۰

اکنون 3 ماه از معرفی شیائومی می 6 می‌گذرد و درز اخبار و شایعات پیرامون نسل بعدی خانواده می که احتمالا می 7 (Mi 7) نام دارد آغاز شده است. امروز ویدئویی منتشر شده که نشان دهنده ایده یکی از کاربران درباره طرح احتمالی آن است. این طرح رسمی نیست و تنها توسط یک طراح ایجاد شده است. احتمالا امسال شاهد معرفی این پرچم‌دار نخواهیم بود.

با نگاهی نزدیک‌تر به این طرح متوجه نمایشگر زیبای آن می‌شویم که می‌توان گفت هیچ حاشیه‌ای ندارد. بدنه فلزی هم در پشت مانند می 6 با محافظ شیشه‌ای پوشیده شده است. این ویدئو یک نمایشگر مسطح و بدون خمیدگی را نشان می‌دهد که البته هیچ حاشیه‌ای در کناره‌های آن دیده نمی‌شود. شاید در ابتدا فکر کنید که این رندری متعلق به می میکس 2 است اما اینگونه نیست.

image

در پشت خمیدگی‌هایی وجود دارد که مانند شیائومی می 6 شکل زیبایی به آن بخشیده است. دوربین هم از دو لنز تشکیل شده که موضوع عجیبی نیست. در سمت چپ اینن دوربین دوگانه هم فلاش LED دوتایی به چشم می‌خورد. در سمت راست گوشی کلیدهای پاور و تنظیم صدا قرار دارند. به نظر طراح هر دو لنز اصلی 16 مگاپیکسلی هستند و از ویژگی‌هایی چون OIS و PDAF بهره می‌برند. دوربین سلفی هم 1 به همین ترتیب 16 مگاپیکسلی است و در کنار آن اسکنر عنبیه چشم قرار گرفته است.

بعید است که شیائومی می 7 طرحی شبیه به این داشته باشد اما به هر حال ایده بدی نیست. نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD از نوع AMOLED با نسبت تصویر 18:9 و نسبت نمایشگر به بدنه 97 درصد به همراه پردازنده اسنپدراگون 845 برای همه کاربران ایده‌آل محسوب می‌شود. ویدئو منتشر شده را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Pouya

۱۳۹۶/۴/۲۰
والا دست خودم نیس به نظرم بدون حاشیه هم خوب تیس یه ذره حاشیه داشته باشه مثل اس ۸ قشنگتره سلیقه ایه دیگه