خانهاخبار
تماشا کنید: Xperia XZ Premium سونی زیر شکنجه

تماشا کنید: Xperia XZ Premium سونی زیر شکنجه

اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی بهترین گوشی این شرکت است که تا به حال ساخته شده است. اکنون این پرچمدار تحت آزمایشات سخت و بی‌رحمانه قرار گرفته است تا استحکام و کیفیت ساخت آن مشخص شود.
۱۳۹۶/۴/۲۰

شرکت سونی همیشه به تولید محصولات با کیفیت شهره بوده است. هر یک از گوشی‌های هوشمند این شرکت در زمان خود جزو بهترین گوشی‌های سال لقب گرفته‌ است؛ با این حال ژاپنی‌ها در سال‌ها اخیر تنها سهم کوچکی از بازار را در اختیار داشته‌اند.

Xperia XZ Premium جدیدترین پرچمدار سونی است که زمان زیادی از ورود آن به بازار نمی‌گذرد. بدنه این گوشی در دو طرف با گوریلا گلس 5 پوشانده شده است هرچند فریمی پلاستیکی اطراف گوشی قرار گرفته.

این بار کانال یوتوب JerryRigEverything به سراغ تست Xperia XZ Premium رفته است تا جدیدترین گوشی سونی را تحت آزمایشات سخت و بی‌رحمانه خود قرار دهد. مثل همیشه ابتدا بدنه گوشی و لرز دوربین دربرابر خراش‌ تیغ آزمایش میشود. سپس نمایشگر دستگاه در معرض شعله آتش قرار می‌گیرد و در نهایت استحکام گوشی در برابر خم شدن تست می‏شود.

این ویدئو را ببینید و نظرتا را در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

hossein tagi zadeh

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
من خودم طرفدار سونی هستم xz premium گوشی خیلی خوبیه ولی اینو ببرن جنگ این بلاها سرش نمیاد:/

Damn

۱۳۹۶/۴/۲۱
اماتورا که به این حرفا توجه نمیکنن

keyhan

۱۳۹۶/۴/۲۱
تو که به من میگی جوک گفتم هرموقع تونستی زبان انگلیسی رو بفهمی بیا اینجا تا باهات حرف بزنم. اگه همین تست اقای جرری مبنای مقایسه شماس همینجام اقای جرری میگه که ورژن یاقوت کبود یو الترا با درجه سختی 8 رکورداره تو جهان

سعید

۱۳۹۶/۴/۲۱
اشتباه میزنی تنها رقیب هنگ‌تی سی جی ال ایکسه که البته کیفیتش بالاتره

سعید

۱۳۹۶/۴/۲۱
داری اشتباه میزنی اونی که میخوره زمین نصف میشه هنگیu11 ست نه اس۸