خانهاخبار
مشخصات و تصاویر جدید از Galaxy J7 2017 بازار چین با دوربین دوگانه

مشخصات و تصاویر جدید از Galaxy J7 2017 بازار چین با دوربین دوگانه

این گوشی ارزان قیمت سامسونگ قرار است برای رقابت در کشور چین، به دوربین دوگانه مجهز شود.
۱۳۹۶/۴/۲۰

ماه گذشته منبعی چینی خبر داد گوشی (Galaxy J7 (2017 نخستین گوشی با دوربین دوگانه سامسونگ خواهد بود. این گوشی در کشورهای مختلف مدل خاص خود را دارد. به‌عنوان مثال Galaxy J7 Max یکی از این مدل‌هاست که در هند با نام Galaxy On Max شناخته می‌شود. حالا عکس‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد مدل خاص کشور چین، دوربین دوگانه عمودی خواهد داشت.

قبل از آنکه به معرفی (Galaxy J7 (2017 مخصوص چین بپردازیم، شایان ذکر است که بنظر می‌رسد معرفی گوشی (Galaxy C10 (2017، که پیش از این گفته می‌شد اولین گوشی با دوربین دوگانه است، به‌دلیل تقاضای بالای تراشه اسنپ‌دراگون 660 که قرار است در گوشی‌های میان‌رده دیگری نیز استفاده شود و در دسترس نبودن تعداد کافی از آن، به تعویق افتاده.

گوشی (Galaxy J7 (2017 مخصوص چین با کد SM-J7310، همان شکل معمول را دارد با این تفاوت که اثری از باندهای آنتن پشت گوشی نیست. اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری این مدل در دست نیست اما گفته می‌شود مشابه مدل معمولی دارای تراشه ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۸۷۰، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری باشد. دوربین دوگانه این گوشی به صورت عمودی است و فلاش دوربین LED آن زیر لنزها قرار دارد.

در خبرهای دیگری که از این شرکت به بیرون درز کرده، به نظر می‌رسد گوشی‌های سری Galaxy A و Galaxy C هم به دوربین‌های دوگانه مجهز شود. از آنجا که پرچم‌داران شرکت‌های چینی نظیر Xiaomi Mi 6 و Oneplus 5 با قیمت مناسب و دوربین دوگانه عرضه می‌شوند، سامسونگ قصد دارد با معرفی این گوشی‌ها، جایگاه خود در این کشور را بهبود بخشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)