خانهاخبار
معرفی قریب‎الوقوع میان رده‎های سامسونگ، ویوو و ایسوس

معرفی قریب‎الوقوع میان رده‎های سامسونگ، ویوو و ایسوس

هر ساله، علاقه‎مندان بسیاری در پاییز منتظر معرفی گوشی‎های هوشمند جدید هستند، اما این روند، الزامی برای تولیدکنندگان به وجود نمی‎آورد. در ادامه، با گوشی‎هایی آشنا می‌شوید که احتمال عرضه آن‌ها در هفته جاری زیاد است.
۱۳۹۶/۴/۱۹

معمولا پاییز فصل معرفی گوشی‎های هوشمند است. اما سامسونگ، ویوو و ایسوس، این هفته در حرکتی غیرمنتظره، محصولات میان رده‌ جدیدشان را معرفی می‌کنند.

 برادر ارشد گلکسی جی5 (2017)، از ظرفیت حافظه داخلی و رم بیشتری برخوردار است و جی5 پرو نام دارد. حال اینکه زن‎فون 4 مکس با دوربین دوگانه اصلی به رقیبان فخرفروشی می‎کند.

در این میان، دو مدل  ایکس 9 اس و ایکس 9 اس پلاس ویوو، بیش از همه جلب توجه می‎کند. دوربین دوگانه در بالای صفحه نمایش، بدنه فلزی و تراشه اسنپدراگون سری 6 از ویژگی‎های بارز این دو مدل به شمار می‎رود.

جالب اینجاست که شرکت RED – تولیدکننده دوربین‌های حرفه‌ای – با تولید گوشی ماژولار Hydrogen One با صفحه‎ نمایش هولوگرافیک (برای نمایش تصاویر 3 بعدی) و قیمتی برابر 1200 دلار، پا به عرصه رقابت گذاشته و حتی پیشتر از دیگر رقیبان، این محصول را وارد بازار می‎کند.

با این وجود، اخیرا اتفاقات دیگری نیز همچون سربلندی وان‌پلاس 5 در آزمایش‎های سایت DXO، افشای مشخصات چندین گوشی شیائومی پیش از عرضه، پیش‎بینی‎های جالب سایت KGI از آیفون 8، نظر علاقه‏‎مندان را به خود جلب نموده است.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۴/۱۹
بابا این j5 2017 pro که اینجا هست .شما میگی نیومده

محمد

۱۳۹۶/۴/۱۹
J5 pro در واقع نسخه جهانی j5 2017 هست که الان با گارانتی همراه سرویس تو ایران موجوده ????