خانهاخبار
تا چند هفته دیگر نسخه دسکتاپ Google Allo منتشر می‌شود

تا چند هفته دیگر نسخه دسکتاپ Google Allo منتشر می‌شود

مدیر دو محصول پیام‌رسان گوگل، Duo و Allo، خبر داده که نسخه دسکتاپ اپلیکیشن الو تا چند هفته دیگر منتشر می‌شود.
۱۳۹۶/۴/۱۸
image

حدود یک سال می‌شود که گوگل اپلیکیشن پیام‌رسان خود را به نام Allo منتشر کرده و تا به امروز با اینکه زمان زیادی از عمر آن نمی‌گذرد، توانسته طرفداران خاص خود را پیدا کند. البته این اپلیکیشن هنوز در ابتدای راه است و ممکن است فاقد بسیاری از ویژگی‌های سایر اپلیکیشن‌های معروف مانند واتس‌اپ و تلگرام باشد. یکی از این ویژگی‌ها که بسیاری از کاربران درخواست اضافه شدن آن را داشته‌اند، اضافه شدن نسخه دسکتاپ و تحت وب این پیام‌رسان بوده است. البته اسفند سال گذشته نیک فاکس، معاون بخش ارتباطات گوگل،  اعلام کرد که این قابلیت به زودی فعال می‌شود. اردیبهشت ماه بود که او در توییتی اعلام کرد نسخه دسکتاپ Allo حدود یک تا دو ماه با انتشار رسمی فاصله دارد. اکنون حدود دو ماه از آن توییت گذشته و هنوز خبری از نسخه دسکتاپ پیام‌رسان گوگل نشده است.

هواداران این بار خود دست به کار شده و از آمیت فولای، مدیر دو اپلیکیشن Allo و Duo، پرسیده‌اند نسخه دسکتاپ الو کی فعال می‌شود. اون نیز در پاسخ گفته در حال کار بر روی آن هستیم و چند هفته دیگر منتشرش می‌کنیم.

image

در مورد اینکه چرا انتشار نسخه دسکتاپ اینقدر زمان برده گمانه‌زنی‌های فراوانی وجود دارد، اما فارغ از آن‌ها امیدواریم پس از این همه وقت به جای عرضه نسخه تحت وب با یک اپلیکیشن مستقل دسکتاپ رو به رو باشیم. ایده جالبی به نظر نمی‌رسد که تنها برای برای دریافت پیام‌ها، همواره گوگل کروم را فعال نگه داریم تا حافظه موقت دستگاه را اشغال کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما از Allo استفاده می‌کنید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)