خانهاخبار
بهترین اپلیکیشن‌های طراحی و نقاشی 2017 برای اندروید

بهترین اپلیکیشن‌های طراحی و نقاشی 2017 برای اندروید

اغلب کاربران ترجیح می‌دهند ابزارهای خلاقانه طراحی را روی دستگاه‌های هوشمندشان هم داشته باشند تا گاهی در اوقات فراغت با آن‌ها طراحی کنند. در این مطلب چند اپلیکیشن پرطرفدار نقاشی و طراحی امسال را معرفی می‌کنیم که به صورت رایگان برای پلتفرم اندروید در دسترس قرار گرفته‌اند.
۱۳۹۶/۴/۱۸

تبلت‌ها و گوشی‌های اندرویدی با صفحه‌نمایش لمسی، ابزار مناسبی برای طراحان گرافیک و نقاش‌ها به‌حساب می‌آیند. در این مطلب قصد داریم 6 اپلیکیشن اندروید برای طراحی و نقاشی معرفی کنیم؛ اپلیکیشن هایی‌که رایگان هستند و به شما اجازه می‌دهند به‌راحتی هر چه را می‌خواهید، هرکجا که هستید، روی دستگاه هوشمندتان طراحی کنید و بکشید. در این میان اپلیکیشن‌هایی از سطوح مختلف ابتدایی، معمولی و حرفه‌ای وجود دارند که باید هرکدام را مایلید و بیشتر به کارتان می‌آید انتخاب کرده و یاد بگیرید تا ابزاری ضروری را برای همیشه در دسترستان داشته باشید.

Infinite Painter

Infinite Painter اپلیکیشن حرفه‌ای نقاشی است که بیش از 80 نوع قلم طبیعی و مختلف به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب‌شده. این اپلیکیشن همچنین لایه‌ها و وضعیت‌های مختلف ترکیب طراحی فتوشاپ، راهنماهای پرسپکتیو، کلیپینگ ماسک یا لایه‌های بریدنی، ابزارهای تبدیل، پشتیبانی از لایه‌های PSD، به اشتراک‌گذاری و سرویس پیوست –ColourLovers– برای جستجو در میان میلیون‌ها رنگ، پالت و الگو دارد.

وجه تمایز این اپلیکیشن در شباهت بسیار زیادش به فتوشاپ است. نصب این اپلیکیشن روی گوشی مانند نصب فتوشاپ است و انگار فتوشاپ را روی گوشی اندرویدیتان نصب‌کرده‌اید اما تمرکز عمده آن روی نقاشی است.

image
 
image

PaperOne: Paint Draw Sketchbook

PaperOne بیش از هر چیز سعی می‌کند نقاشی و خط‌خطی کردن به شیوه آبرنگ یا نقاشی با مداد رنگی را تقلید کند. این اپلیکیشن انواع مختلفی از قلم‌های نقاشی دارد و مجموعه وسیعی از رنگ‌های متفاوت را ارائه می‌کند. PaperOne ساده طراحی‌شده تا کار با آن برای تمام کاربران امکان‌پذیر شود.

PaperOne را می‌توان نسخه سبک‌تری از Infinite Painter دانست. این برنامه نسخه بسیار مناسبی برای طراحی در اوقات فراغت کاربران است.

image

Ibis Painter X

Ibis  اپلیکیشنی است که می‌خواهد بین برنامه‌های خیلی ساده نقاشی و انواع حرفه‌ای‌اش تعادل لازم را برقرار کند. این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به درگیر شدن با منوهای پیچیده و سردرگم، از ابراز هنر و استعدادهایشان در زمینه نقاشی لذت ببرند. البته ibis آن‌قدرها هم ساده نیست و بار محتوایی بالایی دارد. این اپلیکیشن 142 نوع مختلف قلم‌موی نقاشی از انواع قلم‌های گرد، نوک‌تیز، دیجیتالی، رنگ‌پاش (ایربراش)، فن و سرتخت دارد.

این اپلیکیشن قادر است درصورتی‌که رم گوشی مشکلی نداشته باشد، از چندین لایه مختلف پشتیبانی کند. ibis همچنین به کاربر اجازه می‌دهد تصاویر تک لایه را مات و مبهم جلوه دهد و از ترکیب کردن سبک آلفا، اضافه کردن، کم کردن و همچنین ضرب کردن لایه‌هاهم پشتیبانی می‌کند. کاربران با استفاده از انواع قلم‌موها قادر خواهند بود میزان ضخامت، تاری و زاویه‌ها را تنظیم کنند. این اپلیکیشن ویژگی جالب دیگری هم دارد تا مراحل ترسیم اثر هنری‌تان را ثبت و سپس بارگذاری کند.

وجه تمایز اپلیکیشن ibis Paint X در سادگی استفاده از آن در عین غنی بودن و ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌های متعدد است.

image
 
image

ArtFlow: Paint Draw Sketchbook

ArtFlow درواقع یک دفتر نقاشی دیجیتال است که قابلیت‌هایی نظیر امکان سایه انداختن روی نقاشی، پر کردن فضاها با رنگ و بیش از 80 نوع مختلف قلم‌موی نقاشی دارد. فهرست ویژگی‌های این اپلیکیشن توانمند وسیع است و شامل مواردی مانند تنظیم و تعادل رنگ‌ها، undo و redo نامحدود، امکان طراحی 32 لایه با 11 وضعیت ترکیب مختلف، خروجی با فرمت PSD برای استفاده در فضای فتوشاپ، وضعیت متقارن قابل تنظیم برای نقاشی، اشکال هندسی (خط، مستطیل، بیضی) و راهنما ( خط، بیضی، کانونی، صاف)، پالم ریجکشن یا امکان قرار دادن دست روی صفحه بدون دخالت در نقاشی و بسیاری موارد دیگر است. رابط کاربری این برنامه روی اندروید کاملا راحت و روان است و آن را در مقایسه با اپلیکیشن‌های مشابه اما زیباتر هم متمایز می‌کند.

ArtFlow دستگاه اندرویدی شما را به یک دفتر نقاشی دیجیتال فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

image

ArtRage: Draw, Paint, Create

ArtRage نسخه اندروید، اپلیکیشن نقاشی در سبک واقع‌گرایانه یا رئالیست است که اغلب ابزارهای مفید نسخه دسکتاپش را با خود به همراه دارد. در این اپلیکیشن تعداد زیادی ویژگی طراحی و هنری دیجیتال مانند امکان طراحی لایه‌ای، ابزار پر کردن فضاها با رنگ، وضعیت ترکیب لایه‌ها، امکان افزودن منبع و دنبال کردن تصاویر در هنگام طراحی و همچنین ترکیب کردن رنگ‌ها دیده می‌شود. تمام این ابزارها به‌گونه‌ایطراحی‌شده‌اند که نمونه واقعی بافت بوم، زغال طراحی و قلم‌موی نقاشی را به نمایش می‌گذارند.

آنچه ArtRage را متمایز می‌کند، حس واقعی نقاشی در فضای اندروید است.

image

InColor – Coloring Book for Adults

این اپلیکیشن درواقع یک کتاب نقاشی خام و رنگ نشده است که کاربران می‌توانند هر طرح موردعلاقه‌شان را به‌دلخواه رنگ‌آمیزی کنند. این طراحی‌ها حتی بعد از اتمام رنگ‌آمیزی‌ هم قابل‌تغییر هستند. رنگ‌آمیزی این طرح‌ها باعث کاهش استرس روزمره و شغلی می‌شود و بسیاری از آن به‌عنوان کالرتراپی یا درمان با استفاده از رنگ یاد می‌کنند.

وجه تمایز InColor نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های طراحی در تعداد طرح‌های ارائه‌شده و فعالیتی است که به کاهش استرس فرد می‌انجامد.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

الناز

۱۳۹۶/۱۲/۷
چرا همه رو میزنه در کشور شما قابل استفاده نیست؟
راهی نیست برای دریافت اپ؟

همایون

۱۳۹۶/۴/۱۹
کدوم از اینا واسه طراحی ماشین مناسبتره؟

هادی

۱۳۹۶/۴/۱۸
اینکه همش خریدنیه

mahdi

۱۳۹۶/۴/۱۸
بسیارعالی بود.خسته نباشید