خانهاخبار
بازی Rome: Total War – Alexander تابستان امسال برای آیپد عرضه می‌شود

بازی Rome: Total War – Alexander تابستان امسال برای آیپد عرضه می‌شود

کمپانی بازی‌سازی SEGA بار دیگر یکی از بازی‌های فوق‌العاده خود را برای کاربران iOS و دارندگان آیپد های اپل در تابستان امسال منتشر خواهد کرد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۱۷

کمپانی SEGA هفته‌ی گذشته اعلام کرد که در حال توسعه‌ی بازی جدید خود به نام Rome: Total War – Alexander است. استودیوی بازی‌سازی Feral Interactive نقش مهمی در شکل‌گیری این بازی فوق‌العاده ایفا کرده تا بار دیگر یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک جهان با نام Alexander  برای تلفن‌های همراه شکل بگیرد. این استودیو اعلام کرده که برنامه‌های توسعه‌ی این بازی در حال تکمیل شدن است و Rome: Total War – Alexander تا آخر تابستان امسال برای آیپد های اپل منتشر خواهد شد. این بازی در واقع دومین نسخه از سری بازی‌های Rome: Total War بوده و مکمل نسخه‌ی قبلی است. Barbarian که چندی پیش توسط کمپانی SEGA معرفی شد توانست در مدت‌زمان اندکی، محبوبیت بسیار زیادی را نزد کاربران به دست آورد که انتظار می‌رود نسخه جدید این بازی تحت عنوان Rome: Total War – Alexander نیز تا همان حد مورد پسند کاربران تلفن‌های همراه واقع شود.

image

در بازی Alexander می‌بینیم که این بار لشکر اسکندر مقدونی در سراسر آسیای مرکزی پراکنده شده‌اند تا اسکندر را به‌عنوان خالق یکی از تمدن‌های کلاسیک آن زمان در تاریخ ثبت کنند. در این بازی 25 یگان جدید به پیاده‌نظام مشهور مقدونیه (Macedonian Phalan) اضافه شده تا به‌خوبی از پس 6 مبارزه و نبرد تاریخی مقدونیه برآیند. همچنین در بازی Rome: Total War – Alexander چهار جناح جدید دیده می‌شود که ایران، هند و مقدونیه از جمله مهم‌ترین آن‌ها هستند. بازی Alexander همانند نسخه پیشین خود با قیمتی معادل 4.99 دلار تا اواخر تابستان سال جاری برای کاربران آیپد عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این بازی فوق‌العاده چیست؟ آیا Rome: Total War – Alexander می‌تواند به ‌اندازه‌ی Barbarian موفق ظاهرشده و محبوبیت بی‌نظیری را کسب کند؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Milad

۱۳۹۶/۴/۱۸
عالیه این بازی بی صبرانه منتظرم بیاد

italodance

۱۳۹۶/۴/۱۷
خوبه ولی خبر Street Fighter 4 از Capcom و انحصاری iOS رو نزدید هان.

King m4m

۱۳۹۶/۴/۱۷
روی مینی ۲ هم میشه روان اجرا کرد یا سنگینه ؟