خانهاخبار
تصویر تبلیغاتی Moto G5s Plus موتورولا؛ میان‎رده‎ای جذاب با مشخصات خیره‌کننده!

تصویر تبلیغاتی Moto G5s Plus موتورولا؛ میان‎رده‎ای جذاب با مشخصات خیره‌کننده!

موتورولا، نیمه دوم سال جاری میلادی را با معرفی از محصولات جدید از سری «موتو» به پایان خواهد رساند. یکی از این مدل‎ها، گوشی میان‏‌رده Moto G5s Plus است که به تازگی، تصویر تبلیغاتی آن به دست آمده.
۱۳۹۶/۴/۱۷

تصاویر تبلیغاتی تازه منتشر شده، گوشی Moto G5s Plus را به نمایش می‌گذارد که به صفحه‎نمایش بزرگ‎تری در مقایسه با جی 5 پلاس مجهز شده است. هم‏چنین، کیفیت بدنه در این مدل بهبود یافته است و به همین جهت، G5s از یک بدنه تمام آلومینیومی استفاده می‎کند؛ این در حالی است که در موتو جی 5 پلاس، بخشی از بدنه گوشی پلاستیکی بوده و بقیه شاسی گوشی نیز، آلومینیومی است.

image

موتو G5s به عنوان «مدل خاص‎تر» موتو جی 5 پلاس وارد بازار خواهد شد و همان‎طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، این گوشی به دوربین دوتایی 13 مگاپیکسلی مجهز شده است؛ دوربین اصلی، می‌تواند تصاویری با افکت بوکه به ثبت برساند یا در صورت تمایل، می‎توانید با استفاده از سنسور مونوکروم آن، تصاویر سیاه و سفید ثبت کنید. دوربین سلفی در این گوشی، از 5 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسل ارتقا یافته است تا تفاوت‎های میان G5s و موتو جی 5 بیشتر شود.

 گوشی میان‌رده Moto G5s Plus از یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل استفاده می‌کند؛ این در حالی است که گوشی موتو جی 5 پلاس با یک نمایشگر 5.2 اینچی عرضه می‎شود. البته، رزولوشن نمایشگر در هر دو گوشی مشابه است و با توجه به رده‌قیمتی احتمالی هر دو گوشی، انتظار بیشتری نیز نباید داشت.

حداکثر چهار گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه، برای گوشی موتو G5s موتورولا درنظر گرفته شده است؛ این، بدین معنی است که نسخه‌‏های دیگری نیز با ظرفیت رم و حافظه داخلی کم‎تر ارائه خواهد شد. چیپ‎ست اسنپدراگون 625 کوالکام نیز به گوشی موتو G5s قدرت می‎دهد؛ عملکرد این تراشه در حالت کلی، خوب است اما احتمال دارد در هنگام اجرای بازی‌های سه‎بعدی، گوشی جدید موتورولا رفیق نیمه راه شود و به خوبی گوشی‌های گران‏قیمت‎تر با تراشه اسنپدراگون 660 نباشد!

در رابطه با زمان عرضه این گوشی، شرکت موتورولا به هیچ بازه زمانی مشخصی اشاره نکرده است. با این وجود، این سازنده در 25 جولای (3 تیر ماه) یک رویداد خبری برگزار خواهد کرد و شاید گوشی میان‎رده Moto G5s و Moto G5s Plus به همراه موتو زد 2 (و زد 2 فورس) و موتو ایکس 4 معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهرداد

۱۳۹۶/۴/۱۷
البته 25 جولای میشه 3 مرداد!
از نظر شکل ظاهری که گوشی خوشگلی میاد ولی کاش از 660 استفاده کنه