خانهاخبار
رونمایی از محصول جدید موتورولا در 25 ژوئیه

رونمایی از محصول جدید موتورولا در 25 ژوئیه

موتورولا شهر نیویورک را برای معرفی محصولات جدید خود انتخاب کرده و برای برگزاری کنفرانسی در این شهر در تاریخ 25 ژوئیه از خبرنگاران دعوت به‌عمل آورده است.
۱۳۹۶/۴/۱۷

به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد اواخر ماه جاری میلادی در نیویورک از حداقل یک محصول جدید رونمایی کند. در کارت‌های دعوت ارسال شده از سوی این کمپانی عبارت « نمی‌خواهید مراسم را از دست دهید» درج شده و همچنین تونل راهنمایی کننده متشکل از رنگ‌های قرمز، زرد، نارنجی، صورتی و آبی روی آن دیده می‌شود. احتمال می‌رود از گوشی Moto Z2 Force در کنار Moto X4 در این مراسم رونمایی شود.

گفته می‌شود Moto X4 از دوربین دوگانه و نیز استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 بهره می‌برد. بنابراین موتورولا که قبلا از پوشش‌های نانو شرکت P2i برای محافظت در برابر مقدار کمی آب باران استفاده می‌کرد، حالا شاهد مقاومت گوشی جدید خود در عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه خواهد بود.

image

همچنین موتورولا احتمالا از لوازم جانبی جدید ماژولار خود هم رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود یکی از این موتو مادها، دوربین ۳۶۰ درجه و پانوراماست که توانایی ثبت عکس و ویدیو ۳۶۰ درجه را دارد. این شرکت وعده داده تمام موتو مادهای جدید قابل استفاده در مدل‌های قدیمی تر Moto Z هم باشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)