خانهاخبار
چیپ‌ست اسنپدراگون 430، قلب تپنده گوشی میان‎رده LG Q6 (جی 6 مینی)

چیپ‌ست اسنپدراگون 430، قلب تپنده گوشی میان‎رده LG Q6 (جی 6 مینی)

تا معرفی رسمی گوشی میان‎رده LG Q6 فاصله زیادی نداریم و جدیدترین اطلاعات فاش‌ شده از این مدل در آزمون گیک‎بنچ، بخشی از مشخصات‌ سخت‎افزاری LG Q6 را نشان می‎دهد.
۱۳۹۶/۴/۱۷
image

شرکت ال‌جی، به‌زودی از گوشی میان‎رده جدید خود یعنی LG Q6 رونمایی خواهد کرد؛ این مدل تا پیش از این با اسم «ال‌جی جی 6 مینی» شناخته می‎شد. مدل مذکور، به‌تازگی در آزمون گیک‎بنچ فاش شده و بخشی از مشخصات سخت‌افزاری آن به‌دست آمده است.

یک گوشی جدید با شماره مدل LG-M700 در آزمون گیک‎بنچ رؤیت شده است و همان‌طور که در شایعات پیشین توسط ایوان بلس اعلام شده بود، ال‌جی جی 6 مینی با شماره مدل LG-M700 در حال توسعه است. اطلاعات به‎دست آمده، نشان می‎دهد که گوشی میان‎رده جدید ال‎جی به چیپ‎ست هشت هسته‌ای MSM8937 کوالکام مجهز شده و فرکانس هسته‎های پردازشی آن نیز 1.4 گیگاهرتز است. به همین جهت، تراشه اسنپدراگون 430 به گوشی جدید ال‌جی قدرت می‎دهد؛ این چیپ‎ست برای گوشی‎های میان‏‌رده و مقرون به صرفه توسعه یافته است و ال‎جی Q6 اولین گوشی مجهز به آن نیست.

image

به همراه تراشه هشت هسته‌‏ای اسنپدراگون 430 کوالکام، شرکت ال‎جی برای گوشی جدید خود سه گیگابایت حافظه رم درنظر گرفته است تا LG Q6 عملکرد معقولی در زمینه مالتی‌تسکینگ داشته باشد. این گوشی در بررسی تک هسته پردازشی در آزمون گیک‎بنچ، موفق به کسب 633 امتیاز و در بررسی تمامی هسته‎های پردازشی فعال نیز 1777 امتیاز به‌دست آورده است. با توجه به اطلاعات به‎دست آمده از گوشی LG Q6 در این آزمون، شرکت سازنده تصمیم دارد تا گوشی میان‎رده جدید خود را با یکی از جدیدترین نسخه‌های سیستم‏‌عامل اندروید یعنی اندروید نوقا 7.1.1 ارائه دهد.

پیش‌تر پیرامون LG Q6 اعلام شده بود که این مدل به نمایشگر 5.4 اینچی Full Vision مجهز شده (نامی که شرکت ال‌جی برای صفحه‎نمایش کشیده گوشی‎های هوشمند خود درنظر می‎گیرد) و نسبت ابعاد آن، 18 به 9 است. شرکت ال‎جی به صورت رسمی از گوشی ال‌جی Q6 در 11 جولای (20 تیر ماه) رونمایی خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۴/۱۸
جالب

وحید

۱۳۹۶/۴/۱۷
داداچ داری اشتباه میزنی
اون اسنپ 660 هست که احتمالا از اسنپ 808 قوی تره

v.a

۱۳۹۶/۴/۱۷
با این امتیازی تو گیک بنچ گرفته یه پردازنده ضعیف و پایین رده حساب میشه اونوقت شما داری این پردازندرو با اسنپ 810و808مقایسه میکنی مطمئن باش اسنپ 808 و810 هر چقدرم بدبخت باشن بازدو سه برابر این پردازنده توانایی و کارایی دارن چون به شخصه استفاده کردم وبا دلیل و تجربه شخصی این حرفو میزنم.

keyhan

۱۳۹۶/۴/۱۷
قابل توجه دوستان. این همون پردازنده ای هست که روی نوکیا 6 استفاده شده و قدرت کافی واسه پردازش یک گوشی فول اچ دی به نحو احسنت رو داره. شما به رقمش نگاه نکنید که 430 هست. همین 430 میتونه بعضی جاها سریع تر از 808 یا حتی 810 ظاهر بشه. پردازنده قدرتمندیه و میتونه به یک گوشی میان رده عملکرد سریع و قابل قبولی رو بده

وحید

۱۳۹۶/۴/۱۷
در صورت درست بودن این خبر الجی واقعا انتخاب احمقانه ای کرده ، همچین گوشی رو حداقل باید با پردازنده 630 یا 660 بیرون میزد