خانهاخبار
پرچم‌دار نوکیا 8 با نمایشگر بدون حاشیه و سنسور تشخیص عنبیه فاش شد

پرچم‌دار نوکیا 8 با نمایشگر بدون حاشیه و سنسور تشخیص عنبیه فاش شد

یک گزارش جدید، نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار اندرویدی نوکیا با نام «نوکیا 8» وارد بازار خواهد شد و شایعات پیشین مبنی بر عرضه آن با نام نوکیا 9 صحت ندارد. علاوه‌براین، بخشی از مشخصات و قابلیت‌های این گوشی نیز فاش شده است.
۱۳۹۶/۴/۱۶

در صورتی‌که اطلاعات به‌دست آمده از چین صحت داشته باشد، شرکت HMD گوشی پرچم‎دار جدید نوکیا را با نام «نوکیا 8» عرضه خواهد کرد. این در حالی است که پیش‌تر اعلام شده بود نوکیا 9 به عنوان پرچم‎دار جدید نوکیا عرضه می‎شود و نوکیا 7 و نوکیا 8 دو گوشی رده‌بالا هستند.

image

تصاویر تبلیغاتی فاش شده از گوشی نوکیا 8 نشان می‌دهد که این مدل، به یک نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده است و البته تا حدی، طراحی آن به گوشی‌های پرچم‎دار سونی شباهت دارد. با این‎حال، باید اشاره کرد که تصاویر منتشر شده با آنچه که پیش‌تر از طراحی نوکیا 9 و نوکیا 8 فاش شده بود، چندان هم‎خوانی ندارد؛ علت این موضوع، جای‎گیری متفاوت دوربین است و هم‌چنین، در این تصاویر مشاهده می‎شود که پرچم‎دار جدید نوکیا از یک دوربین استفاده خواهد کرد.

سنسور تشخیص عنبیه چشم، از دیگر قابلیت‎هایی است که برای گوشی پرچم‎دار نوکیا 8 فاش شده؛ پیش‌تر نیز، پیرامون این قابلیت شایعات و گمانه‎زنی‎های متعددی وجود داشت. هم‏چنین، این مدل از درگاه یواس‌بی Type-C استفاده خواهد کرد و تصاویر تبلیغاتی منتشر شده، تایید می‎کند که پرچم‌دار جدید نوکیا با جک 3.5 میلی‎متری هدفون ارائه خواهد شد.

image

با صرف‌نظر از آنچه که گوشی پرچم‎دار جدید نوکیا در نهایت نامیده خواهد شد، اطلاعات زیادی پیرامون این مدل وجود دارد و در حال‌حاضر، جزئیات زیادی را پیرامون نوکیا 8 (یا همان نوکیا 9) می‌‎دانیم. بر همین اساس، انتظار می‌رود که چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام و حداقل چهار گیگابایت رم به این گوشی قدرت دهد. مشخصات‎فنی فاش شده پیرامون پرچم‎دار 2017 نوکیا در ادامه آمده است:

  • پشتیبانی از دو سیم‏کارت
  • ابعاد: 151.55 میلی‎متر در 73.7 میلی‎متر
  • نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن Quad HD (یا 1440 در 2560 پیکسل)
  • چیپ‎ست اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی
  • چهار و شش گیگابایت رم
  • 64 گیگابایت حافظه
  • دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی (دوربین اصلی)
  • دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی
  • شاسی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار (تأییدیه IP68)
  • پشتیبانی از کارت میکرو SD
  • سنسور تشخیص عنبیه چشم
  • سنسور تشخیص اثرانگشت

براساس اطلاعات پیشین، نوکیا 9 یا نوکیا 8 با قیمت 749 یورو در بازارهای اروپایی، 699 دلار در ایالات متحده و 44999 روپیه در هند عرضه خواهد شد. هم‏چنین، انتظار می‎رود که شرکت HMD تا پیش از پایان ماه جولای (دهه اول مرداد)، گوشی پرچم‌دار اندرویدی جدید نوکیا را معرفی نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

alias

۱۳۹۶/۴/۱۸
امیدوارم بازم مثل قبل امپراطوری تلفن های همراه رو تو دست بگیره

سیــــⓗⓞⓢⓢⓔⓘⓝــــــد

۱۳۹۶/۴/۱۷
این اطلاعات سایز گوشی و صفحه نمایش رو چطور محاسبه کردید؟
مگه میشه لومیا ۹۵۰ ایکس ال با اون همه حاشیه و ۵.۷ صفحه نمایش ؛ ۱۵۱.۷ باشه سایزش ؛ بعد این گوشی بدون حاشیه و همون ۱۵۱ ؛ ۵.۳ باشه؟؟؟؟ با عقل جور در میاد به نظرتون؟

بنام خدا

۱۳۹۶/۴/۱۷
ناموسا آره ناموسا!!!!!!!

میثم

۱۳۹۶/۴/۱۶
دود از کنده بلند میشه ...

King m4m

۱۳۹۶/۴/۱۶
به به
اقا ناموسا اسم نوکیا روی یه دیوایزی بخوره ناموسا حال نمیکنه ادم ؟
انقد اپل و سامسونگ و هواوی دیدم باد کردیم
خدا قوت دلاور