خانهاخبار
گوشی‌های Vivo X9s و Vivo X9s Plus با دوربین سلفی دوگانه معرفی شدند

گوشی‌های Vivo X9s و Vivo X9s Plus با دوربین سلفی دوگانه معرفی شدند

گوشی‌های میان‎رده vivo X9s و vivo X9s Plus به صورت رسمی، معرفی شده و هر دو مدل، از دوربین سلفی دوتایی برخوردار است.
۱۳۹۶/۴/۱۶

مطابق با آنچه که انتظار داشتیم، شرکت چینی vivo از جدیدترین گوشی‎های هوشمند خود با نام X9s و X9s Plus رونمایی کرد. همان‏طور که از نام این دو گوشی پیداست، شباهت‎های زیادی میان گوشی‌های vivo X9s و vivo X9s Plus وجود دارد؛ البته، مدل Plus از یک صفحه‎نمایش بزرگ‎تر استفاده می‎کند.

vivo X9s به چیپ‌ست اسنپدراگون 652 کوالکام با پردازنده چهار هسته‌ای مجهز شده است و برای اینکه تشخیص این گوشی به عنوان یک مدل قدرت‎مند ساده‎تر شود، vivo X9s از سه گیگابایت حافظه رم استفاده می‎کند. فضای ذخیره‎سازی در گوشی میان‎رده جدید شرکت vivo، 64 گیگابایت است که البته نمی‌توانید فضای ذخیره‎سازی را افزایش دهید.

image

 از دیگر مشخصات این گوشی، می‎توان به مجهز شدن آن به یک نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل اشاره کرد و هم‌چنین، سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 با رابط‎کاربری Funtouch OS 3.0 نشان می‎دهد که گوشی vivo X9s چیزی از رقبای اندرویدی خود کم ندارد!

آنچه که گوشی‌‏های جدید شرکت vivo را متمایز می‎سازد، استفاده از دوربین دوتایی برای تصویربرداری سلفی است که لنزهای دوربین در حاشیه بالای نمایشگر قرار دارد. دو لنز 20 و 5 مگاپیکسلی (هر دو لنز از دریچه دیافراگم f2.0 برخوردار است) برای دوربین سلفی دوتایی درنظر گرفته شده است و یک فلاش LED نیز به همراه این دو لنز دیده می‎شود که تصوبرداری در محیط‎های کم‌‏نور و شب را امکان‎پذیر خواهد کرد.

با اینکه شرکت سازنده بر روی عملکرد گوشی‌‏های میان‎رده جدید خود در بخش عکس‎برداری سلفی تمرکز کرده است، گوشی‌های svivo X9 و vivo X9s Plus از معدود انتخاب‌های بسیار خوب در بازه قیمتی مذکور خواهد بود زیرا این مدل، از یک شاتر 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنزی f2.0 استفاده می‌کند. این دوربین، هم‎چنین به یک فلاش LED مجزا برای دوربین اصلی مجهز شده است.

باتری 3320 میلی‌آمپر ساعت، انرژی مورد نیاز برای نمایشگر و پردازنده را تأمین می‎کند و با توجه به مشخصات سخت‎افزاری گوشی vivo X9s، انتظار می‎رود که ماندگاری شارژ باتری در این مدل بالا باشد. سنسور تشخیص اثرانگشت نیز در حاشیه پایین نمایشگر و در زیر دکمه Home قرار دارد. ابعاد گوشی میان‎رده جدید شرکت vivo، به ترتیب 152.6 در 74.2 در 6.99 میلی‌متر (رقم سوم، ضخامت محسوب می‏‌شود) است و گوشی vivo X9s تنها 155.3 گرم وزن دارد.

image

همان‏طور که گفت شد؛ شرکت vivo، از گوشی vivo X9s Plus نیز رونمایی کرده است که از یک پنل AMOLED با اندازه 5.85 اینچ استفاده می‌کند و رزولوشن نمایشگر علی‌رغم افزایش اندازه نمایشگر، هم‎چنان Full HD است. این مدل برخلاف نسخه پایه، از تراشه اسنپدراگون 653 کوالکام استفاده می‌کند که قدرت بیشتری نسبت به نسل قبل دارد. باتری 4015 میلی‌آمپر ساعت نیز در فبلت میان‎رده vivo X9s Plus جلب‌توجه می‎کند. سایر مشخصات سخت‎افزاری از جمله حافظه رم و حافظه داخلی، بین این مدل و vivo X9s مشترک است.

قیمت درنظر گرفته شده برای گوشی میان‎رده vivo X9، نزدیک به 2698 یوآن (معادل با 396 دلار) عنوان می‎شود و vivo X9 Plus نیز با قیمتی نزدیک به 440 دلار برای عرضه به بازار گوشی‎های هوشمند درنظر گرفته شده است. شرکت vivo، یک سازنده چینی است و همین موضوع باعث می‎شود تا کاربران برای انتخاب گوشی‎های جدید این شرکت در خارج از بازار چین، با محدودیت مواجه شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)