خانهاخبار
آیا پنل صفحه نمایش وان‎پلاس 5، وارونه نصب شده است؟

آیا پنل صفحه نمایش وان‎پلاس 5، وارونه نصب شده است؟

پس از عرضه وان‌پلاس 5، حاشیه‎های زیاد این گوشی، باعث ناامیدی بسیاری از علاقه‎مندانش شده و موج نارضایتی‎ها از این مدل همچنان ادامه دارد. این‎بار صفحه نمایش این گوشی بررسی شده است.
۱۳۹۶/۴/۱۶

اگر خبرهای دنیای تکنولوژی را پیگیری می‌کنید، احتمالا از افکت ژله‌ای در صفحه نمایش گوشی وان‌پلاس 5، هنگام اسکرول، باخبرید، که البته به نظر می‌رسد این مشکل به دلیل نصب وارونه پنل صفحه نمایش باشد. بر اساس گزارش برخی کاربران، صفحه نمایش این مدل در هنگام وب‌گردی و گردش در شبکه‎های اجتماعی با این مشکل روبرو می‌شود. از سوی دیگر، شرکت وان پلاس نیز اعلام داشته که این موضوع کاملا طبیعی است و نصب وارونه پنل صفحه نمایش بخشی از طراحی این گوشی به شمار می‎آید، که البته در این صورت، این لرزش، امری طبیعی خواهد بود.

وان‌پلاس مدعی شده که وارونگی پنل صفحه تصویر، امری اتفاقی نبوده و به دلیل طراحی خاص این گوشی، دوربین‌ دوگانه و آنتن‌ها (دقیقا مشابه آیفون 7پلاس)، فضای بالایی گوشی را اشغال نموده و در نتیجه  این شرکت مجبور به نصب پنل صفحه نمایش به صورت وارونه شده است. باید اشاره داشت که همین پنل در گوشی‎های وان‌پلاس 3 و 3T نیز به کار رفته و در موقعیت صحیح چارچوب گوشی قرار دارد. در تصویر زیر نحوه قرار گرفتن پنل صفحه نمایش وان‌پلاس 5 قابل مشاهده است.

image

با این توضیحات به نظر می‎رسد وان‎پلاس، آگاهانه دست به این کار زده و بدون توجه به اهمیت موضوع برای کاربران، لرزش تصویر را اتفاقی جزئی در نظر گرفته است. با این وجود، صرف نظر از این مشکل، صفحه نمایش وان‎پلاس 5 عملکردی فوق‌العاده دارد و باید گفت که این لرزش هیچ تاثیری در کارایی آن ندارد. در غیر این‎صورت باید در پی فروش آن برآمد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

sink

۱۳۹۶/۴/۱۷
وارونه نصب شدن پنل چه ربطی به مشکلات تصویر داره :/
شما گوشیتون رو وارونه یا افقی دست بگیرید، مشکلی با تصویرش پیش میاد؟!؟!؟! پنل نمایشگر که چپ و راست و وارونه نداره :|||||
خدایا کمکمون کن

حسین

۱۳۹۶/۴/۱۷
کاملا درسته اونم با این قیمتش تو ایران ، الان قیمتش تو ایران از اس ۸ بالاتره با اون کیفیت ساخت داغونش

Axel981111

۱۳۹۶/۴/۱۷
بله واقعا درسته از جمله هواوی و وان پلاس و ........ محض غلطه خریدشون.سامسونگ بخر اپل بخر ال جی اچ تی سی سونی اما چینی نخر

007

۱۳۹۶/۴/۱۶
تا دیروز بحث سر کیفیت صفحه نمایش بود که چرا فول اچ دیه
امروز مشخص شد که شرکت چینی شاهکار به خرج داده و پنل صفحه نمایشو وارونه نصب کرده.
خرید چنین برندای بی اصل و نسبی واقعا اشتباههههههه.