خانهاخبار
افشای تصویر جدیدی از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 8

افشای تصویر جدیدی از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 8

گلکسی نوت 8 یکی از پر سر و صداترین محصولات کمپانی سامسونگ است که تاکنون شایعات زیادی درباره آن شنیده‌ایم. به تازگی تصویر دیگری از آن منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به محافظ پنل نمایشگر آن است.
۱۳۹۶/۴/۱۴

امروز هم تصویر دیگری منتسب به گلکسی نوت 8 منتشر شد که گفته می‌شود مربوط به محافظ صفحه آن است. اگر این طرح براساس طرح‌های شماتیک رسمی سامسونگ طراحی شده باشد، می‌تواند تصویری از شکل ظاهری این فبلت و شکل نمایشگر آن در اختیار ما قرار دهد.

حاشیه‌های گرد این نمایشگر شبیه به همان چیزی است که سامسونگ در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به کار گرفته است. کناره‌های نمایشگر هم مطابق انتظار و مانند گلکسی اس 8 خمیده هستند. همچنین حاشیه‌های بسیار کوچک، نوید استفاده سامسونگ از همان نمایشگر بی نهایت یا Infinity Display را برای گلکسی نوت 8 می‌دهند.

حاشیه بالا نمایشگر بسیار کوچک است و به سختی می‌تواند دوربین سلفی، میکروفون مکالمه و سنسورهای دیگر را در خود جای دهد. حاشیه‌ها در بالا و پایین برابر هستند و این می‌تواند خبر خوبی برای برخی از کاربران باشد.

image

منبع گزارش دهنده این اطلاعات و تصویر ادعا می‌کند که گلکسی نوت 8 زیباتر از گلکسی اس 8 خواهد بود. و قلم S Pen هم به طور حتم همراه با آن عرضه خواهد شد.

براساس شایعات قبلی گلکسی نوت 8 در اواخر ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و قیمت آن به هنگام عرضه 999 یورو خواهد بود. از مشخصات آن هم می‌توان به نمایشگر 6.3 اینچی AMOLED با نسبت تصویر 18.5:9، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر و اسکنر اثرانگشت در پشت اشاره کرد.

مانند گلکسی اس 8، نوت 8 هم با دو نوع پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 و یا پردازنده خانگی سامسونگ یعنی اگزینوس 8895 در دسترس خواهد بود که این پردازنده با 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3300 میلی آمپری همراه می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

@M

۱۳۹۶/۴/۱۵
باتری 3300 میلی آمپری برا گوشی 6.3 اینچی |:

zhakopaeez

۱۳۹۶/۴/۱۵
اگه این تصویر حقیقت داشته باشه.بی شک خیلی حرفها برای گفتن داره.باید به سامسونگ تبریک گفت

High Technology Computer

۱۳۹۶/۴/۱۵
سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان و کارکنان عزیز سایت جی اس ام. کسانی که به کیفیت ساخت یو11 شک دارن لینک های زیر رو خواهشا تماشا کنید و مطمِن شین که بهترین کیفیت ساخت رو مثل همیشه اچ تی سی داره و با پرچمدار سامسونگ مقایسه کنید ببینید که پوشش شیشه ای گلگسی اس 8 با چند ضربه اروم چاقو چطور شکسته میشه ولی یو11 رو هرچی محکم با نوک چاقو میکوبن بهش هیچیش نمیشه درحالی که هردو گوریلا گلس 5 هستن. (تو تست چکش هم چون سطح تماس چکش صافه اس 8 مقداری مقاومت نشون میده ولی چون نوک چاقو تیزه سریع میشکنه. جنس شیشه پشت و جلو اس8 هردو گوریلاگلس 5 هستن واسه یو 11 هم همین طور هست روی کاغذ ولی ببینید فرق کیفیت ساختو)
درضمن مقایسه کیفیت پرچمدارای پارسالم یعنی اچ تی سی 10 و گلگسی اس 7 رو تهیه کردم خواهشا ببینید. اچ تی سی 10 رو 32 بار از ارتفاع یک متری میندازن تا صفحش بسوزه در حالی که گلگسی اس 7 رو همون بار اول میندازن صفحش میسوزه. در حالی که هردو گوریا گلس 4 هستن! اینه فرق برند اصیل اچ تی سی با سامسونگ
http://www.aparat.com/v/v5R7y
http://www.aparat.com/v/ADo0q
http://www.aparat.com/v/TM7nL

lll123

۱۳۹۶/۴/۱۴
امیدوارم اون طرح پشتی که دوربین و سنسور اثر انگشت افقی کنار هم هستن یه شوخی باشه
چون واقعا منو ناامید کرد از خرید این گوشی :(

احمد

۱۳۹۶/۴/۱۴
۹۹۹ یورو بسیار است اما خوشبختانه که قیمت موبایل های سمسنگ بعید از مدتی کم کاهش پیدا میکند و میشود که خرید.