خانهاخبار
آیا آیفون‌های 2017 با شارژرهای 5 واتی به بازار می‌آید؟

آیا آیفون‌های 2017 با شارژرهای 5 واتی به بازار می‌آید؟

با نزدیک شدن به زمان عرضه آیفون 8، گمانه‎زنی‌ها روز به روز افزایش می‌یابد. در ادامه جی اس ام از خبرهای مربوط به شارژر این گوشی صحبت می‌کند.
۱۳۹۶/۴/۱۴

طی چند روز گذشته شنیده شده که توان شارژر آیفون 8، 10 وات بوده و از پورت USB-C بهره می‌جوید. این شایعه کم کم در حال تبدیل به باوری عمومی بود که تحلیل‌گری به نام مینگ چینگ کو از KGI، این موضوع را رد کرد. بر اساس گزارش چینگ کو و درست شبیه آنچه اپل پیشتر اعلام کرده بود، توان شارژر آیفون در سال 2017، 5 وات خواهد بود. اما به عقیده چینگ کو، در این آداپتور، از تراشه‌های مربوط به USB-C برای کارایی بهتر استفاده شده است. با این همه، آیفون 8 با شارژر 5 واتی و خروجی USB-A به لایتنینگ به بازار عرضه می‌شود. اما به نظر می‎رسد کاربران مک‎بوک پرو به راحتی می‌توانند خروجی USB-C به لایتنینگ را تهیه کنند.

وی همچنین افزود که شارژر وایرلس در جعبه گوشی وجود نخواهد داشت و این شارژر باید به صورت جداگانه تهیه شود. با این وجود همه نسخه‎های آیفون برای استفاده از تکنولوژی شارژ وایرلس، به بدنه شیشه‌ای و قاب فلزی تجهیز می‌شوند و از یکی از انواع پایه شارژرهای وایرلس Qi بهره می‌برند.

بنابراین احتمالا برخلاف شارژ وایرلس معمولی، این گوشی با حفظ یک فاصله استاندارد از شارژر، می‌تواند به صورت القایی شارژ شود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۴/۱۵
دوست عزیز...حتما 2 خط اخر این متن رو باز بخون?نوشته با فاصله از پد شارژر....یعنی شما ک باید گلکسیتو بزاری رو یه بشقاب و نمیتونی برش داری این مطلبو درک نمیکنی...خب اگه قرار باشه گوشیو بزارم و دیگه نتونم باش کار کنم همون سیم بهتره که???اینا نو اوری نیس اینا ماس مالی کردن و گول زدن ذهن مشتریه.....دیگه همه میدونن اپل یا از یه تکنولوژی استفاده نمیکنه و یا اگه استفاده کرد بهترینشو درون محصولاتش قرار میده.....

سهيل sheeple

۱۳۹۶/۴/۱۴
تو ناراحتي برو همون سامسونگتو وايرلس شارژ كن كاري به ما نداشته باش

محمد حسین

۱۳۹۶/۴/۱۴
تا وقتی سامسونگ شارژر وایرلس میداد همه میگفتن به درد نمیخوره و کاربردی نیست و فلان
حالا ایفون ۸ بیاد میشه یه ابزار به شدت کاربردی!