خانهاخبار
عرضه گوشی HTC Ocean Life با تراشه اسنپدراگون 660 و فریم حساس به فشار

عرضه گوشی HTC Ocean Life با تراشه اسنپدراگون 660 و فریم حساس به فشار

آن‎طور که گزارش‏‌های جدید نشان می‌دهد، شرکت اچ‌تی‎سی در حال توسعه گوشی میان‌رده جدیدی با اسم‎رمز Ocean Life است و این مدل مانند پرچم‏دار جدید این شرکت از فریم حساس به فشار برخوردار خواهد بود.
۱۳۹۶/۴/۱۳

گوشی میان‎رده جدید اچ‌تی‌‏سی با نام Ocean Life از تراشه میان‌رده جدید اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‎کند که مدتی پیش به‌طور رسمی توسط کوالکام معرفی شد. منبع انتشار این شایعه، هم‎چنین اعلام کرده است که HTC Ocean Life از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی LCD برخوردار خواهد بود که رزولوشن نمایشگر آن، Full HD (یا 1920 در 1080 پیکسل) است. ابعاد نمایشگر برخلاف برخی از محصولات میان‌رده احتمالی، هم‎چنان 16 به 9 خواهد بود؛ به عبارت بهتر، نمایشگر گوشی جدید شرکت اچ‌تی‎سی به هیچ عنوان کشیده نیست.

 HTC Ocean Life به یک باتری با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که به احتمال زیاد، دسترسی به باتری غیرممکن خواهد بود. این مدل، هم‌چنین از یک دوربین 16 مگاپیکسلی به عنوان شاتر اصلی استفاده خواهد کرد و در حاشیه بالای نمایشگر، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی جدید HTC قرار دارد. دوربین اصلی، از یک سنسور با دریچه دیافراگم عریض‎تر برخوردار است و با فلاش LED دوگانه با دو رنگ مختلف، تصویربرداری در محیط‎های کم‎نور را برای کاربران امکان‌پذیر می‎سازد.

image

سیستم‏‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 به صورت پیش‌فرض برای گوشی HTC Ocean Life درنظر گرفته شده است و رابط‌کاربری اندروید نوقا با پوسته Sense 9.0، شخصی‌سازی خواهد شد. این مدل میان‎رده، هم‎چنین از بلوتوث 5.0 پشتیبانی خواهد کرد که ویژگی قابل‌توجهی برای HTC Ocean Life به شمار می‌رود.

اما آنچه که HTC Ocean Life را نسبت به سایر گوشی‌های میان‎رده بازار متمایز خواهد کرد، پشتیبانی آن از قابلیت Edge Sense است. شرکت اچ‌تی‌سی برخلاف دنباله‌روی از سامسونگ برای عرضه یک گوشی با لبه‎های منحنی، تصمیم به توسعه قابلیتی منحصر به فرد برای گوشی پرچم‎دار جدید خود با نام Edge Sense گرفت؛ بدین صورت، کاربر می‌تواند برنامه‎ها را تنها با فشردن فریم گوشی، باز نماید. برای مثال، کافی است فریم اطراف گوشی را یک‌بار فشار دهید تا برنامه دوربین اجرا شود و با فشردن مجدد آن، می‎توان عکس‎برداری کرد.

 لازم به‌‏ذکر است که این قابلیت در ابتدا به همراه HTC U11 (پرچم‏دار 2017 شرکت تایوانی اچ‌تی‎سی) معرفی شد و آن‎طور که به‏‌نظر می‌رسد، شرکت HTC تصمیم دارد تا محصولات بیشتری را با فریم حساس به فشار عرضه نماید. علاوه‌‏براین، اعلام شده است که گوشی HTC Ocean Life به همراه ایرفون‌های HTC USonic عرضه می‎شود و برای داشتن تجربه‌ای منحصر به فرد از پخش موسیقی با استفاده از گوشی خود، نیازی به خرید هدفون‎های گران‎قیمت نخواهید داشت.

در حال‏‌حاضر، به زمان مشخصی برای عرضه گوشی میان‌رده جدید HTC اشاره نشده است؛ با این وجود، بعید می‌دانیم که Ocean Life زودتر از اواخر تابستان یا اوایل پاییز به بازار عرضه شود. توجه داشته باشید که این شایعات به صورت رسمی تایید نشده است؛ به همین جهت، باید به آن‏ها با دیده شک و تردید نگریست. انتظار می‎رود که در صورت توسعه نسخه ارزان‌قیمت‎تر پرچم‏دار جدید اچ‎تی‌سی که با نام HTC Ocean Life شناخته می‎شود، در طی چند هفته آینده جزئیات بیشتری از این مدل میان‌رده به دست آید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

pm_antutu

۱۳۹۶/۵/۲۲
کیهان جان
اندروید نه اندریود
ابرو ما اچ تی سی بازا رو نبر

فاطی

۱۳۹۶/۴/۲۸
باز گفت اندریود

Hang Telephone Company

۱۳۹۶/۴/۱۸
هنگ‌تی‌سی 10 بعد 32 بار پوکید S7 edge بعد 50 بار هنوز کار میکنه:
http://www.aparat.com/v/PiB4e
هنگ‌تی‌سی آجرش هم بی کیفیته و راحت پودر میشه :)))))))

keyhan

۱۳۹۶/۴/۱۵
وقتی نوکیا سامسونگ ال جی و سونی اریکسون داشتن سر گوشی های دکمه ای با سیستم عامل جاوا و سیمبیان رقابت میکردن اچ تی سی داشت پاکت پی سی یعنی کامپیوتر جیبی با صفحه بزرگو لمسی و سیستم عامل ویندوز موبایل میساخت. قدمت گوشی هوشمند(گوشی با سیستم عامل ویندوز اندریود یا ای او اس)ساختن اچ تی سی بر میگرده به زمان قبل از پیدایش ایفون و حتی اولین گوشی هوشمند اندریودی هم مال اچ تی سی بود. بعد تو داری میگی تازه داره راه میفته؟

htc is the best

۱۳۹۶/۴/۱۵
سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه دوستان و کارکنان عزیز سایت جی اس ام. کسانی که به کیفیت ساخت یو11 شک دارن لینک های زیر رو خواهشا تماشا کنید و مطمِن شین که بهترین کیفیت ساخت رو مثل همیشه اچ تی سی داره و با پرچمدار سامسونگ مقایسه کنید ببینید که پوشش شیشه ای گلگسی اس 8 با چند ضربه اروم چاقو چطور شکسته میشه ولی یو11 رو هرچی محکم با نوک چاقو میکوبن بهش هیچیش نمیشه درحالی که هردو گوریلا گلس 5 هستن. (تو تست چکش هم چون سطح تماس چکش صافه اس 8 مقداری مقاومت نشون میده ولی چون نوک چاقو تیزه سریع میشکنه. جنس شیشه پشت و جلو اس8 هردو گوریلاگلس 5 هستن واسه یو 11 هم همین طور هست روی کاغذ ولی ببینید فرق کیفیت ساختو)
درضمن مقایسه کیفیت پرچمدارای پارسالم یعنی اچ تی سی 10 و گلگسی اس 7 رو تهیه کردم خواهشا ببینید. اچ تی سی 10 رو 32 بار از ارتفاع یک متری میندازن تا صفحش بسوزه در حالی که گلگسی اس 7 رو همون بار اول میندازن صفحش میسوزه. در حالی که هردو گوریا گلس 4 هستن! اینه فرق برند اصیل اچ تی سی با سامسونگ
http://www.aparat.com/v/v5R7y
http://www.aparat.com/v/ADo0q
http://www.aparat.com/v/TM7nL