خانهاخبار
مشخصات Moto X4 فاش شد

مشخصات Moto X4 فاش شد

گوشی هوشمند موتو X4 تا مدتی دیگر معرفی خواهد شد و هرچه به زمان معرفی نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن در فضای وب منتشر می‌شود. به تازگی هم اطلاعاتی از آن توسط فاش کننده مشهور، ایوان بلس، منتشر شده است.
۱۳۹۶/۴/۱۳

تاکنون شایعات متعددی پیرامون موتورولا موتور X4 یا همان موتو X 2017 شنیده‌ایم اما امروز منابع، اطلاعات جدیدی درباره آن منشر کردند که کمی متفاوت از آن چیزی است که قبلا شنیده‌ایم.

این اطلاعات توسط ایوان بلس مشهور (@evleaks) در توییتر منتشر شده و به گفته او موتو X4 نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی، بدنه آلومینیومی، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 630 با فرکانس پردازشی 2.2 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و باتری 3000 میلی آمپری عرضه خواهد شد.

دوربین این گوشی دوگانه است و از دو لنز 8 و 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی است. البته نحوه عملکرد دوربین اصلی دوگانه مشخص نیست و به آن اشاره‌ای نشده است.

از دیگر مشخصاتی که به آنها اشاره شده حافظه داخلی 64 گیگابایتی با درگاه کارت حافظه، گواهی IP68 مبنی بر مقاومت در برابر آب وگردوغبار (همان گواهی که پرچم‌دارانی چون گلکسی اس 8 موفق به کسب آن شده‌اند) و اندروید 7.1 نوقا از مهم‌ترین‌ها هستند.

image

در نهایت موتو X4 از اسکنر اثرانگشت هم در پنل جلویی بهره می‌برد که از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند و موتو X4 نخستین گوشی اندرویدی است که ساخت گوگل نیست اما از شبکه موبایلی Project Fi گوگل پشتیبانی ‌می‌کند.

بدین ترتیب موتو X4 مشخصاتی بالاتر از گوشی‌های میان رده دارد اما فاصله آن با گوشی پرچم‌دار این کمپانی یعنی سری موتو زد (Moto Z) زیاد است.

به هر حال این مشخصات که به تازگی منتشر شده با ویژگی‌هایی که پیش از این درباره موتو X4 شنیده‌ایم تفاوت دارد از جمله در مواردی چون پردازنده (قبلا از اسنپدراگون 660 به عنوان پردازنده آن یاد می‌شد.) و باتری (که پیش از این ظرفیت باتری 3800 میلی آمپر پیش بینی شده بود.).

البته مشخص نیست که کدام یک از این موارد صحیح هستند و باید تا معرفی رسمی این گوشی صبر کنیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)