خانهاخبار
انتشار آپدیت اندروید نوقا 7.0 برای Moto M موتورولا

انتشار آپدیت اندروید نوقا 7.0 برای Moto M موتورولا

شرکت موتورولا، به‎تازگی عرضه آپدیت اندروید نوقا 7.0 را بری برخی از مدل‌های گوشی میان‌رده Moto M آغاز کرده است.
۱۳۹۶/۴/۱۳

شرکت موتورولا، انتشار آپدیت اندروید نوقا 7.0 را برای گوشی Moto M آغاز کرده است و به همین جهت در برخی از مدل‌ها، کاربران می‌توانند سیستم‌عامل گوشی خود را از اندروید مارشمالو 6.0 به اندروید نوقا 7.0 ارتقا دهند. برای اینکه در حین دریافت و نصب آپدیت اندروید نوقا که آخرین نسخه عمومی از سیستم‎عامل اندروید به حساب می‎آید؛ با مشکل مواجه نشوید، باید تعدادی دستور را دنبال کنید.

image

اول از همه، زمانی‌که آپدیت اندروید نوقا 7.0 برای گوشی Moto M شما منتشر شد؛ اطمینان حاصل نمایید که به یک شبکه وای‌فای متصل شده‎اید یا در غیر این‎صورت، اینترنت دیتا شما به اندازه کافی پایدار است تا آپدیت اندروید نوقا 7.0 بدون مشکل دانلود شود. هم‌چنین، باید وضعیت شارژ باتری گوشی‌هوشمند خود را کنترل نمایید؛ به همین جهت، شاید بهتر باشد تا گوشی خود را به صورت کامل شارژ کنید تا در حین مراحل نصب به علت کمبود شارژ باتری، با مشکل مواجه نشوید. البته شرکت سازنده، توصیه می‏‌کند تا گوشی خود را حداقل 50 درصد شارژ نمایید.

سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 در مقایسه با اندروید مارشمالو، با تغییرات زیادی همراه است که یکی از آن‎ها، امکان پاسخ‎گویی به پیام‌‏ها از طریق نوتیفیکیشن برنامه پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید نوقا 7.0 است. هم‌چنین، راهکارهایی برای افزایش ماندگاری شارژ باتری در گوشی Moto M موتورولا درنظر گرفته شده است و قابلیت Doze با بستن برنامه‎های غیرضروری، مانع از به هدر رفتن شارژ باتری می‎شود. آپدیت جدید سیستم‌عامل اندروید، هم‎چنین برنامه Duo را که برای مکالمه تصویری توسعه یافته است؛ به گوشی Moto M موتورولا می‎آورد.

image

برای آشنایی بیشتر، Moto M یک گوشی میان‌رده است که تراشه Helio P15 مدیاتک به ان قدرت می‌دهد؛ در این چیپ‌ست، از پردازنده هشت هسته‌ای استفاده شده که فرکانس هسته‎های پردازشی آن 2.2 گیگاهرتز است و واحد پردازشگر گرافیکی Mali-T860 MP2 در این چیپ‌ست به کار گرفته شده است. همچنین گوشی میان‎رده Moto M موتورولا از یک نمایشگر 5.5 اینچی LCD با رزولوشن Full HD یا 1920 در 1080 پیکسل استفاده می‎کند که عملکردی بسیار خوب دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Mamadinn

۱۳۹۶/۶/۲
سلام
چرا من هرچی آپدیتو میزنم میگه گوشیه شما به آخرین نسخه به روزرسانی شده؟؟

میلاد

۱۳۹۶/۵/۲۰
سلام چرا برای من میزنه شبکه مشکل داره
در قسمت آپدیت وقتی به روز رسانی رو میزنم میزنه دوباره تلاش کنید

Iman

۱۳۹۶/۴/۲۵
جی اس ام سلام
جواب مارو نمیدی :)

Iman

۱۳۹۶/۴/۱۵
با سلام به تیم جی اس ام
در مورد زمان ارائه مدل xt1662 اگر اطلاعی دارین لطف می کنین بگین