خانهاخبار
آیا نسل بعدی گلکسی A و گلکسی C سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز می‌شوند؟

آیا نسل بعدی گلکسی A و گلکسی C سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز می‌شوند؟

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد پس از گلکسی نوت 8، سیستم دوربین دوگانه را به دیگر گوشی‌های خود هم بیاورد و به مقاومت خود در زمینه استفاده از این تکنولوژی پایان دهد.
۱۳۹۶/۴/۱۲

بر اساس پست توییتری یکی از افشاگران قابل اعتماد چینی، نسل بعدی گلکسی A و گلکسی C سامسونگ از سیستم دوربین دوگانه بهره خواهند برد. انتظار می‌رود این دو گوشی هوشمند کمی بعد از گلکسی نوت 8 عرضه شوند. نوت 8 نخستین گوشی ساخت سامسونگ خواهد بود که دوربین دوگانه دارد.

متاسفانه ما دقیقا نمی‌دانیم که گلکسی A و گلکسی C بعدی چه هستند و در پست توییتری مذکور هم اشاره‌ای به آن نشده است اما احتمال می‌دهیم که منظور از گلکسی A بعدی، گلکسی (A9 (2017  و گلکسی (A9 Pro (2017 و منظور از گلکسی C بعدی، همان گلکسی C10 باشد که شایعات زیادی پیرامون آن شنیده شده است. به علاوه پیش بینی می‌شود که سامسونگ دستیار بیکسبی خود را هم در این گوشی‌ها قرار دهد.

image

بر اساس آخرین گزارش، گلکسی C10 نمایشگر 6 اینچی تمام اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون 660، 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپری خواهد داشت. به علاوه رابط کاربری سامسونگ در این گوشی با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه خواهد شد.

با اطمینان می‌توان گفت که پس از معرفی گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه، کمپانی سامسونگ به استفاده از این تکنولوژی در گوشی‌های میان رده و بالا رده خود روی بیاورد و به موج استفاده کنندگان از آن بپیوندد چراکه قطعا کاربران و طرفداران سامسونگ هم دوست دارند که از ویژگی‌های دوربین‌های دوگانه مانند ثبت تصاویر پرتره بهره ببرند.

البته هیچ چیزی در این رابطه تایید نشده است و بهتر است تا مشخص شدن نقشه راه سامسونگ در این زمینه صبر کنیم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۳
کجاش شبیه هواویه ؟؟؟؟؟؟؟

m

۱۳۹۶/۴/۱۲
ههه چقدشبیه میت9ه نکنه باز هواوی داره تقلب میکنه نه؟؟؟

m

۱۳۹۶/۴/۱۲
حتی خطای بالای دوربینم مثل 5xوg8هستند

m

۱۳۹۶/۴/۱۲
ههه چقدشبیه میت9ه ای بابا بازم این هواوی داره از برند های دیگه میزنه نه؟؟؟