خانهاخبار
گلکسی اس 8 اکتیو به مراحل تولید نزدیک می‌شود

گلکسی اس 8 اکتیو به مراحل تولید نزدیک می‌شود

کمپانی سامسونگ قصد دارد نسخه اکتیو گوشی Galaxy S8 را به‌زودی معرفی کند. اخبار زیادی درباره این گوشی در ماه گذشته منتشر شد و حالا باخبر شدیم که اس 8 اکتیو از FCC هم مجوز ساخت گرفته است.
۱۳۹۶/۴/۱۲

مدت‌هاست که کمپانی سامسونگ به ساخت نسخه تنومندی از برخی گوشی‌هایش اقدام کرده و از زمان عرضه گلکسی اس 4 اکتیو شاهد این روال بوده‌ایم. ظاهرا نسخه جدیدی از این سری به نام گلکسی اس 8 اکتیو قرار است به‌زودی ساخته شود. گوشی اس 8 اکتیو چندی پیش مجوز Wi-Fi دریافت کرده و در پایگاه‌های مختلف بنچمارک دیده‌شده. برخی مشخصات این گوشی همچنین در وب‌سایت Netflix و سامسونگ هم لو رفت و حالا باخبر شدیم که کمیسیون ارتباطات FCC مجوز ساختش را صادر کرده است.

صدور مجوز ساخت برای گلکسی اس 8 اکتیو یعنی FCC اسناد و مشخصات کامل این گوشی را روی وب‌سایتش منتشر می‌کند اما این مدارک به‌قدری زیاد هستند که خواندنشان کار سختی به نظر می‌رسد. اجازه دهید در این میان به تصویر شماتیک اس 8 اکتیو از نمای پشت اشاره کنیم که شناسه FCC هم روی آن دیده می‌شود. البته هنوز نمی‌دانیم که این گوشی در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود.

image

گوشی‌های سری اکتیو سامسونگ تابه‌حال تنها از طریق اپراتور AT&T عرضه‌شده‌اند و انتظار می‌رود که در عرضه اس 8 اکتیو هم شاهد همین روال باشیم. احتمالا گوشی اس 8 اکتیو مشخصات فنی شبیه اس 8 نسخه آمریکایی دارد و به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 و دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی مجهز می‌شود. ماه گذشته تصویری از این گوشی در فضای وب منتشر شد که طراحی صفحه‌اش را مسطح نشان می‌داد. این طراحی ممکن است یکی از تفاوت‌های ظاهری نسخه اکتیو با اس 8 اصلی باشد. هنوز تاریخ رسمی عرضه گلکسی اس 8 اکتیو مشخص نیست اما حدس می‌زنیم که به‌زودی اتفاق می‌افتد.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۴/۱۵
بیچاره کسی که پرچمدار سامسونگ میخره! طی یک ماه فقط سه مدل به اسم همون پرچمدار وارد بازار میکنه بعد پرچمدار دیگه به اسم نوت ازونم 6 مدل بعد 18 مدل از سری ای بی سی دی...! اصلا نیازی نیست که دیگران زحمت بکشن خود این برند اسرار داره که گوشی های خودشو خز کنه... دم اپلو اچ تی سی فقط گرم که هرکی پرچمدارشونو میخره اطمینان داره تا یک سال بهترین گوشی اون برندو تو دستش میگیره این یعنی احترام به مشتری و جلب اعتمادش

سعید

۱۳۹۶/۴/۱۴
یاد هنگی ۱۰ افتادم با این کلمه ولی هنگی u11 اسباب بازی پلاستیکیه

محمد حسین

۱۳۹۶/۴/۱۳
گوشی طبق استاندارد نظامی آمریکا تولید شده
توقع نداشته باش جذابیت خاصی داشته باشه
استحکام این گوشی رو دو تا u11 راهم ندارن!
این گوشی کسایی میگیرن که مثلا توی ارتفاع احتمال از دستشان بیفته هست

علی.ج

۱۳۹۶/۴/۱۲
@امیر
فروش زیاد بر مبنای تبلیغ و وادارکردن مشتری؟؟؟
فروش زیاد دلیل بر خوب بودن گوشیه؟

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۲
پاره اجربودن بهتر از مواد بازیافتیه yh