خانهاخبار
انتشار اولین به‌روزرسانی (2017) Galaxy A3 در اروپا

انتشار اولین به‌روزرسانی (2017) Galaxy A3 در اروپا

گوشی میان رده گلکسی ای 3 (2017) ژانویه امسال معرفی شد. حالا اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری و امنیتی‌اش تازه قرار است به زودی در اروپا منتشر شود.
۱۳۹۶/۴/۱۰

گوشی (Galaxy A3 (2017 تقریبا 6 ماه پیش توسط سامسونگ معرفی شد و اولین به‌روزرسانی آن قرار است ابتدا در اروپا منتشر شود. این گوشی از نظر نرم‌افزاری هیچ‌وقت به‌روز نبوده است و به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی‌هایش هم قرار است چندان باعث ارتقای آن نشوند. برای مثال (A3 (2017 در حالی با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشمالو 6.0.1 عرضه شد که ماه‌ها از انتشار اندروید نوقا 7.0 توسط گوگل می‌گذشت.

حالا در انتهای ماه ژوئن هستیم اما A3 بسته امنیتی ماه مه را دریافت می‌کند. درواقع اغلب دارندگان A3 باید بدانند این به‌روزرسانی و بسته امنیتی را در ماه ژوئیه دریافت می‌کنند چرا که انتشار عمومی به‌روزرسانی‌ها ممکن است چند روزی طول بکشد. از همین موضوع درمی‌یابیم گلکسی (A3 (2017 حتی ازنظر امنیتی هم دو ماه عقب است.

image

(A3 (2017 با شناسه SM-A320FL در اروپا عرضه شد و این به‌روزرسانی تازه هم برای همین مدل منتشر می‌شود. گوشی‌های A3 بعد از دانلود و نصب این به‌روزرسانی، بسته امنیتی 1 مه را دریافت کرده و نسخه نرم‌افزاری‌شان به A320FLXXU1AQE1 تغییر می‌کند. علاوه بر رفع مشکلات امنیتی، چند مورد عملکردی و پایداری گوشی هم با این نسخه بهبود پیدا می‌کند. احتمالا به‌زودی شاهد انتشار این به‌روزرسانی در سایر کشورها هم خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

xxxx

۱۳۹۶/۴/۱۱
برای نوت4 تاریخ11تیر اومد

سینا

۱۳۹۶/۴/۱۰
والا A7 هم تعریفی نداره اوضاعش
دیروز ۹ تیر ۲۹۰مگ آپدیت داشت
و همچنان اندروید ۶
ولی خب ظاهرش کاملا با ۷ یکیه
فکر میکنم ۷برای این مدل عرضه نشه و یک باره ۷.۱ را عرضه کنند