خانهاخبار
HTC U11 قدرتمند از آیفون 7 پلاس در بنچمارک Antutu

HTC U11 قدرتمند از آیفون 7 پلاس در بنچمارک Antutu

پرچمدار تازه وارد اچ تی سی گوی سبقت را از آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 8 و 8 پلاس سامسونگ ربوده است. اچ تی سی یو 11 اکنون بالاترین میانگین امتیاز در بنچمارک آنتوتو را به خود اختصاص داده است.
۱۳۹۶/۴/۱۰

پرچمدار اچ تی سی، U11، که به‌تازگی معرفی شده و جدیدترین پرچمدار تولیدکننده تایوانی‌است، موفق شده امتیازی بیشتر از آیفون 7 پلاس اپل در بنچمارک Antutu به دست آورد. این گوشی با متوسط امتیاز 180079 اکنون امتیازی بیشار از متوسط آیفون با 174299 دارد. پس از این دو گوشی قدرتمند، پرچمدار شیائومی جای گرفته است؛ mi 6 که امتیازش به 172498 می‌رسد. نسل جدید پرچمداران سامسونگ، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، در رده های چهارم و پنجم جای دارند.

در ماه‌های گذشته در نتایج این بنچ مارک دیدیم که آیفون 7 در تست‌ها نتیجه کمتری از می 6 شیائومی و گلکسی اس 8 و اس  8 پلاس به دست آورد و میانگین امتیازش پایین آمد. البته با توجه به اینکه حدود یک سال از عمر پرچمدار آیفون می‌گذرد و نسخه جدید آی او اس را دریافت کرده است، این موضوع امری طبیعی است.

image

این روزها اختلاف کمتری میان عملکرد گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌های اپل می‌بینیم؛ اختلافی که در چند سال گذشته اغلب بیشتر بود. در سال‌های اخیر تراشه‌های قدرتمندتری روی گوشی‌های هوشمند به کار می‌رود. اما آیا واقعا روی این گوشی‌های نیاز به تراشه‌های سریع و قدرتمند هست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (89 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۴/۲۶
معلومه که همتون تعصبی لایک و دیسلایک میکنید و نظر میدید.
یه چیزی رو باید به مطلب اضافه کنم
اولا اپل که بحثش جداست؛ چون کلا با اکوسیستم اندروید فرق داره.
پس بریم سراغ اندروید
درسته که اچ تی سی قبلا گوشی هایی با طول عمر باطری کم و دوربین کم کیفیت میساخت؛ اما امروزه که خیلی پیشرفت کرده و بهترین امتیاز دو لنز دوربین گوشی رو از آن خودش کرده ( اچ تی سی U12 Plus با امتیاز 103 ) و طول عمر باتریشم الان خیلی خوبه و حتی شریک گوگل هست و تا چند سال از پشتیبانی های امنیتی و بروزرسانی گوگل برخوردار هست.
اما سامسونگ گوشی های خوبی میسازه؛ متنها زیاد مقاوم نیست و تا یک سال از آپدیت های اندروید بهره مند خواهد بود و صفحه نمایشش اگه بشکنه باید 80% پول گوشی رو برای تعمیر سامسونگ باید پرداخت کرد.
اچ تی سی که مردم مسخرش میکنن در گذشته این همه نوآوری داشت مثل دوربین دوگانه ، بدنه فلزی ، اج سنس و ... ولی الان اچ تی سی به خاطر تبلیغات خیلی کمش به این روز افتاده که البته دوباره داره برمی گرده. من نمیگم اچ تی سی بهترینه، من میگم که آدم باید بر اساس نیاز های خودش گوشی بهره و برند دبگه ای رو مسخره نکنه.
پس بیاید تعصبی نظر ندیم و با علم و واقعیات کنار بیایم که یه وقتی مردم برای خرید گوشی گمراه نشن.
یا علی

فاطی

۱۳۹۶/۴/۲۰
متنشو خوندم دوست عزیز منظور ایشون از جنس کره ای الجی و سامسونگ هست و من چون طرفدار سامسونگم به متنش واکنش نشون دادم
undrestand my friend?

only htc

۱۳۹۶/۴/۱۹
اس7 هنگی دفه اول پودر شد اچ تی سی 10 بعد 50 بار اشتباه نوشتی :))))

Zm

۱۳۹۶/۴/۱۸
هنگ‌تی‌سی 10 بعد 32 بار پوکید S7 edge بعد 50 بار هنوز کار میکنه:
http://www.aparat.com/v/PiB4e
هنگ‌تی‌سی آجرش هم بی کیفیته و راحت پودر میشه :)))))))

علیرضا زارعی

۱۳۹۶/۴/۱۷
عزیز منم وان ام 7 داشتم، ولی 2013 اومدا.. چه جوری حساب میکنی 6 سال شده؟ ?