خانهاخبار
بنر تبلیغاتی گلکسی Note 7 FE در چین

بنر تبلیغاتی گلکسی Note 7 FE در چین

نوت 7، پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ، با انفجارش خبرساز شد و سامسونگ تمام این دستگاه‌ها را از بازار جمع‌آوری کرد. این کمپانی امسال تصمیم گرفته نسخه بازبینی‌شده نوت 7 را به نام Note 7 FE روانه بازار کند.
۱۳۹۶/۴/۱۰

حتما باخبر هستید که قرار است نسخه بازبینی‌شده گلکسی نوت 7 به نام Note 7 FE در تاریخ 7 ژوئیه (16 تیر) عرضه شود. نسخه اصلی گلکسی نوت 7 سال گذشته با منفجرشدنش بارها خبرساز شد و سامسونگ را مدت‌ها درگیر خودش کرد. این کمپانی اعلام کرد که طی تحقیقات انجام‌شده به این نتیجه رسیده است که انفجار گوشی‌های نوت 7 به خاطر باتری آن اتفاق می‌افتد. در پی این نتایج، سامسونگ تصمیم گرفت نسخه بازبینی‌شده گوشی نوت 7 را با باتری کوچک‌تری ارائه کند و بدین ترتیب باتری 3200 میلی‌آمپری جایگزین باتری بزرگ 3500 میلی‌آمپری شد.

شب گذشته تصویری در وب‌سایت اجتماعی چینی Weibo منتشر شد که بنر تبلیغاتی گوشی Note 7 FE را در یکی از فروشگاه‌های چینی نشان می‌داد. انتظار می‌رود که سامسونگ با توجه به نزدیک شدن زمان معرفی رسمی نوت 8، تعداد زیادی از این نسخه ریفربیشد تولید نکند. همین موضوع همچنین می‌تواند عدم ارائه Note 7 FE در کشور امریکا را توجیه کند.

image

گزارش‌شده که سامسونگ در پی جمع‌آوری گوشی‌های نوت 7 از بازار با میلیاردها دلار ضرر مالی مواجه شد و حالا قصد دارد برای جبران بخشی از این مبلغ، نسخه ریفربیشد همان مدل را روانه بازار کند. سامسونگ مجبور شد از کاربران نوت 7 درخواست کند دستگاه‌هایشان را برای بازبینی به این کمپانی ارسال کنند و بسیاری از این کاربران به خاطر علاقه‌مندی به این گوشی، از تحویل آن ممانعت کردند. بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری معتقدند که اگر برای باتری نوت 7 مشکلی پیش نمی‌آمد، می‌توانست پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ تا به امروز شود.

به‌جز تغییر در اندازه و ظرفیت باتری، هر دو نسخه ریفربیشد و نوت 7 اصلی مشخصات یکسانی دارند. Note 7 FE صفحه‌نمایش 5.7 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1440 × 2560 دارد که گوریلا گلس 5 از آن محافظت می‌کند. این فبلت به پردازنده اگزینوس 8890 با CPU 8 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP12 GPU، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین اصلی و سلفی‌اش 12 و 5 مگا پیکسلی و دیافراگم هر دو 1.7 است. این گوشی علاوه بر حسگر اثرانگشت، حسگر تشخیص عنبیه هم دارد و انتظار می‌رود که به قیمت 700 دلار به فروش برسد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

نگارین

۱۳۹۶/۴/۱۳
ریفربیشد یعنی بازبینی و دوباره سازی شده و الزاما به معنی نام مدل گوشی نیست فقط به تولید دوباره این مدل مربوط میشه.

امیر

۱۳۹۶/۴/۱۱
هنگ‌تی‌سی اگه میتونه 4 میلیون گوشی تو هفته اول تولید کنه بفرسته آمریکا و بعد از یک هفته انبارشو خالی کنه :))))) البته هنگ‌تی‌سی در تمام یک سال توان تولید و فروش یک میلیون u11 نداره :))))) هنگی فقط بلده روزی 5 تا گوشی تولید کنه و 10 تا گوشی بفرسته آمریکا همونا رو هم کانال های techrax و jerryrig میخرن نابود میکنن بعد هنگ‌تی‌سی خوشحاله 10 دونه گوشی فروخته :))))))

keyhan

۱۳۹۶/۴/۱۰
فقط تو چینو هند تبلیغ کن همونجام بفروش. اگه مال این حرفایی انبارتو تو امریکا خالی کن

وحید

۱۳۹۶/۴/۱۰
تو بنر تبلیغاتی این گوشی رو به نام Galaxy Note : Fan Edition معرفی کرده!! حالا چه اصراریه که شما همش بگید ریفربیشد! و جالبه که اسم این گوشی رو به انگلیسی درست می‌نویسید: Note 7FE ?