خانهاخبار
گلکسی S8 برنده جایزه بهترین گوشی سال در MWC شانگهای

گلکسی S8 برنده جایزه بهترین گوشی سال در MWC شانگهای

کنفرانس جهانی موبایل هم اکنون در شانگهای چین در حال برگزاری است و سامسونگ با گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس موفق شد جایزه بهترین موبایل سال را از آن خود کند.
۱۳۹۶/۴/۹

این محصول سامسونگ عنوان «بهترین اسمارت فون» را از آن خود کرد و آقای تانگ وانگ مدیر بخش چین سامسونگ، این جایزه را به نمایندگی از سامسونگ دریافت نمود.

برای کسانی که آشنایی کافی با کنفرانس جهانی موبایل شانگهای ندارند و یا اصلا تاکنون نام آن را نشنیده‌اند باید بگوییم که این کنفرانس، رویداد جدیدی نیست و قبلا با نام Mobile Asia Expo برگزار می‌شد. این مراسم با همکاری GSMA سازماندهی شده و از 28 ژوئن تا 1 ژوئیه ادامه دارد. البته گلکسی S8 همین هفته هم چندین جایزه دیگر کسب کرده بود از جمله گواهی ANSI/UL 110 مبنی بر سازگاری با محیط زیست، و سه جایزه طلا، دو نقره و دو برنز در Cannes 2017. گلکسی S8 و S8 پلاس از نظر طراحی گوشی‌های منحصر به فردی هستند و شناسایی آنها کار سختی نیست و سامسونگ با برداشتن چند قدم بسیار جدی و مهم، تفاوت‌هایی میان آن و نسل قبلی ایجاد کرده تا نظر کاربران را جلب کند.

image

تفاوت میان دو نسخه هم کار سختی نیست ولی گلکسی S8 پلاس ابعاد بزرگتری دارد. گلکسی S8 نمایشگر 5.8 اینچی با روزولشت QHD+ دارد در حالی که نسخه پلاس از نمایشگر 6.2 اینچی با همین رزولوشن بهره می‌برد. هر دو مدل 4 گیگابایت رم دارند در حالی که نسخه 6 گیگابایتی از گلکسی S8 پلاس در برخی بازارها عرضه شده است. پردازنده به کار رفته در این گوشی هم دو نوع دارد یکی اگزینوس 8895 خانگی سامسونگ و دیگری اسنپدراگون 835. نمایشگر خمیده در هر دو نسخه بارزترین مشخصه است و جنس بدنه هم از فلز و شیشه است. دوربین 12 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید نوقا هم از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

Mahmoud

۱۳۹۶/۵/۱۰
سلام
دشمنی و مشکل نویسنده با سامسونگ در ادبیات استفاده شده، کاملا مشخصه.
من طرفدار سامسونگ نیستم،
اما این لحن شما نشون میده اظهار نظر کارشناسی شما بیطرف و عادلانه نیست.
متشکرم

Parham.8

۱۳۹۶/۴/۲۹
بهترین گوشی ها:
1. Sony xz premium
2. S8 plus
باتری و اندازه صفحه پلاس قوی تر و بزرگتره اما رزولوشن سونی بیشتره و صفحه کوچکتری داره پس باتریش ضعف بحساب نمیاد. دوربین سونی خیلی عالی تره اینو که طرفدارهای سام هم میدونن. پلاس امکانات جانبی مثل امکانات در عکس انداختن و شارژ شدن از راه دور داره که سونی نداره. اما در کل سونی بالاتره بنظر من. از نظر مقاومت هم یکی هستن ولی لبه های سونی بیشتر به مقاومتش کمک میکنه و از دست سر نمیخوره. در عوض سامسونگ وزنش کمتره و خوش دست تره.

Pouya

۱۳۹۶/۴/۱۱
اخر کامنتت نشون دهنده اطلاعاتت هس کسی نمیخرتش ؟ خوبی؟ بعدشم وسط ساله که باشه همه گوشی ها اومده دیگه وان پلاس اچ تی سی سونی هواوی شیائومی الجی و..فقط ایفون ۸ و گوگل موندن که اونا باید با نوت ۸ مقایسه شن انقدر به دروغ به خودت تلقین کردی سامی بده که حتی امار فروسشم برعکس میبینی?ادمی به بی منطقی تو ندیدم

yashar2080

۱۳۹۶/۴/۱۱
:)))))))))))))))....وسط سال و بهترین گوشی سال؟!!!!!!!! با حال بود... حال جدا از اینکه از تمامی گوشیهای معرفی شده امسال سام هنگ ضعیفتر و بی کیفیت تره و در کمال وقاهت عوض بهبود کیفیت و درجا نزدن آورده پولاشو خرج همچین جاهایی میکنه ... میشه یکی لطف کنه بگه اصلا تا الان بهترین....حالا چطور فهمیده از گوشیهای بعد اینم بهتره که جلو جلو بهترین گوشی سال شده؟!!! :دی.....
سام هنگه دیگه بازارش بدجوری تو رکوده و کسی نمیخرتش

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۰
چه قدر خوشم میاد طرفدارای برندای دیگه مثل شما خودشون قبول دارن همه گوشیا پیش گوشیای سامسونگ هیچن از اعترافت ممنونم داداش