خانهاخبار
بیلد جدیدی از بتای دوم tvOS 11 منتشر شد

بیلد جدیدی از بتای دوم tvOS 11 منتشر شد

کمپانی اپل روز گذشته طی گزارشی بتای دوم tvOS 11 را مجددا برای توسعه‌دهندگان این سیستم‌عامل منتشر کرد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۸

چند روز پیش شاهد انتشار دومین نسخه‌ی بتا از سیستم‌عامل tvOS 11 با بیلد نامبر 15J5310e برای توسعه‌دهندگان بودیم. طی این به‌روزرسانی بسیاری از مشکلات فنی از جمله باگ‌های موجود در اپلیکیشن موزیک برطرف شده و همچنین اپلیکیشن TestFlight نیز به این سیستم‌عامل افزوده‌شده است. روز گذشته اپل طی گزارشی نسخه‌ی تجدیدنظر شده‌ی tvOS 11 را  با بیلد نامبر 15J5310h مجددا برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد. هنوز مشخص نیست که اپل چه تغییراتی در نسخه جدید tvOS 11 اعمال کرده اما به نظر می‌رسد که وجود حفره‌ی امنیتی بسیار مهمی در دومین نسخه بتای tvOS 11 اپل را مجبور کرده تا پس از اصلاح این سیستم‌عامل، بتای دوم آن  را مجددا در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد.

image

اپل در جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل ستاپ باکس‌های خود از قابلیت‌های جدیدی از جمله پشتیبانی از سرویس ویدیویی Amazon Prime و سوئیچ خودکار بین حالت معمولی و تاریک (Dark Mode) استفاده کرده است. اضافه شدن والپیپر های جدید به tvOS 11 نیز یکی از تغییرات جذاب این سیستم‌عامل محسوب می‌شود. متأسفانه توسعه‌دهندگان اپل به tvOS کمتر از سایر سیستم‌عامل‌های اختصاصی این کمپانی توجه می‌کنند و همین موضوع سبب شده تا به‌ندرت شاهد ظهور قابلیت‌های جدیدی در tvOS باشیم. ما نیز مانند سایر کاربران این سیستم‌عامل امیدواریم اپل و توسعه‌دهندگانش کمی بیشتر از گذشته به ارتقای tvOS و اضافه کردن قابلیت‌های کاربر پسند به این سیستم‌عامل اهمیت دهند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

italodance

۱۳۹۶/۴/۸
فیلتر نیست؟ اگه باشه مشکل از سرویس دهنده اون هست بای یک سرویس دیگه و یا اپراتور امتحان کنید.

وحید

۱۳۹۶/۴/۸
با سلام
سوالی خدمت کارشناسان جی اس ام ویا کاربران عادی این سایت داشتم من به تازگی اپل تی وی خریداری کردم ولی متاسفانه با ف.(تر) بودن اکثر برنامه روبرو شدم !! میخواستم بدونم راه حل این مشکل چیه ؟
خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید