خانهاخبار
رندر جدید گلکسی نوت 8 اسکنر انگشت پشت دستگاه را تایید می‌کند

رندر جدید گلکسی نوت 8 اسکنر انگشت پشت دستگاه را تایید می‌کند

وب سایت BGR رندری اختصاصی از Galaxy Note 8 را منتشر کرده است که محل قرار گیری اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی را تایید می‌کند.
۱۳۹۶/۴/۷

انتظار داریم پرچمدار بعدی سامسونگ، Galaxy Note 8، حدودا 2 ماه معرفی شود؛ به همین خاطر است که این روز‌ها شایعات متعددی در مورد آن می‏شنویم.

در میان شایعات کوچک و بزرگ، یافتن خبری که از یک منبع معتبر نقل شده باشید بسیار ارزشمند است. به تازگی تصویری از فایل CAD گلکسی نوت 8 به دست آمده است که گفته می‏شود از کارخانه سامسونگ درز کرده است.

image

در این فایل CAD سه بعدی محل قرار گرفته دوربین دوتایی و اسکنر اثر انگشت به خوبی مشخص است ضمن اینکه در لبه زیرین گوشی می‌توان جای جک هدفون، پورت USB-C، میکروفون اصلی، اسپیکر و محل قرار گیری S Pen را نیز مشاهده کرد.

به نظر می‌رسد، همچون گلکسی اس 8، دکمه‌های صدا و Bixby در سمت چپ دستگاه تعبیه شوند اما در مورد وجود اسپیکرهای استریو نمی‌شود اظهار نظری کرد.

پیش‌بینی می‌شود گلکسی نوت 8 از نمایشگر 6.3 اینچی +QHD، دوربین دوتایی 12 مگاپیکسلی، پردازنده اگزینوس 8895، حافظه رم 6 گیگابایتی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی استفاده کنید و فروش آن با قیمتی حدود 1000 دلار در ماه سپتامبر آغاز گردد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Sanuel1987

۱۳۹۶/۴/۹
هر دو تلفن همراه عالی و بالارده هستن و به عنوان تلفن دوم و رده پایین نمیشه بهشون نگاه کرد اگه منظورتون اکسپریاxzپریمیوم و هوآوی پی10 نوع پلاس باشه ، همون طور که گلکسیs8 یک تلفن همراه بسیار سریع و قدرتمند هست و یک بالارده به تمام معنی اگرچه خودم و خیلی ها ازش انتقاداتی دارن ، اگه منظورتون اکسپریاxzپریمیوم هست که مطمئنن بهتر که نه اما مناسب تره نسبت به هوآوی پی10
????

ali_saghaei

۱۳۹۶/۴/۷
جنا سیدی عزیز؛
لطفا" جمله سطر آخر را اصلاح فرمایید:
پیش‌بینی می‌شود گلکسی اس 8 !!! از نمایشگر 6.3 اینچی +QHD، دوربین دوتایی 12 مگاپیکسلی، پردازنده اگزینوس 8895، حافظه رم 6 گیگابایتی و باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی استفاده کنید و فروش آن با قیمتی حدود 1000 دلار در ماه سپتامبر آغاز گردد.
مطلب در مورد نوت 8 هست نه اس 8.

Samuel1987

۱۳۹۶/۴/۷
متاسفم برای سامسونگ و این طراحیش برای گلکسی نوت8
???
سنسور اثر انگشت نباید اینجور بد و زشت کنار لنز باشه و موارد منفی دیگر در این طراحی ...
امیدوارم در گلکسی s9 و note9 بهینگی و خوبی واقعی در طراحی و عملکرد کلی رو ببینم
??☇

وحید

۱۳۹۶/۴/۷
هزار دلار واسه این اسباب بازی؟؟

محمدحسین

۱۳۹۶/۴/۷
سلام.به نظر من بهتره یکی از دوربین دوگانه رو در سمت راست و دیگری رو در سمت چپ قرار بده و مابینشون فلش و اسکنر اثرانگشت رو قرار بده به صورتی که اسکنر اثرانگشت پایین فلش باشه