خانهاخبار
نوکیا 6 با 4 گیگابایت رم به بازار می‌آید

نوکیا 6 با 4 گیگابایت رم به بازار می‌آید

نوکیا قرار بود نسخه جهانی Nokia 6 را با 3 گیگابایت رم روانه بازار کند اما اکنون تغییراتی در سخت‌افزار گوشی ایجاد کرده و رم گوشی را به 4 گیگابایت ارتقا داده است.
۱۳۹۶/۴/۷
image

اگرچه HMD Global وعده داده بود که همه گوشی‌های برند نوکیا را به‌طور جهانی تا آخر ماه ژوئن عرضه می‌کند، اکنون به نظر می‌رسد حداقل دو گوشی از سه گوشی عرضه تا آخر ماه ژوئن به بسیاری از بازارها نمی‌رسد. نوکیا 6 اولین گوشی اندرویدی بود که درابتدا تنها برای کشور چین عرضه شد و انتظار می رفت در مدتی کوتاه به بازارهای اروپایی نیز برسد.

به هر حال ظاهر نسخه جهانی نوکیا 6 که در ماه مه رونمایی شد با نسخه چینی این گوشی تفاوت‌هایی داشت. تفاوت‌هایی که یکی از آنها به رم گوشی مربوط می‌شد؛ نسخه مخصوص بازار چین با 4 گیگابایت رم عرضه شد در حالی که نسخه جهانی این گوشی 3 گیگابایت رم داشت.

اکنون به نظر می‌رسد که نوکیا پیش از عرضه، تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نسخه جهانی گوشی خود، ایجاد کرده است و یکی از این تغییرات میزان رم است.

اچ ام دی طی نامه‌ای به FCC تغییرات گوشی پس از گرفتن مجوز را اعلام کرده است. در بخش نرم‌افزاری این شرکت خطای تنظیمات RF Card را برطرف کرده و علت را برخی مشکلات در درایور FP اعلام کرده است.

اما در بخش سخت‌افزاری تغیرات بیشتری و بزرگتری در این گوشی داده شده است که مهمترین آنها رم 4 گیگابایت و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. علاوه بر این تغییر مهم، تغییرات سخت‌افزاری دیگری نیز برای بهبود گوشی پیش از عرضه به بازار جهانی صورت گرفته است. اچ ام دی در این هفته نوکیا 6 را در 4 نسخه متفاوت در آمریکا عرضه می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

اسماعیل

۱۳۹۶/۷/۲۷
سلام نوکیا 7 رسما معرفی شد دوربین 16 مگا لنز زایس و دوربین جلو 5 مگا و باطری 3000 و صفحه نمایش 5.2 اینج و بدنه آلمینیوم 7000 رم 4 و 6 و حافظه 64 گیگ کلید های home و غیره لمسی و اثر انگشت پشت گوشی و قابلیت ozo و غیره

عسگری

۱۳۹۶/۴/۲۰
من خودم اون زمان ازطرفداران نوکیابودم ولی فکرنکنم بتونه تواین بازاررقابت کنه دیگه بایدبپذیریم عمرگوکیاتموم شده هرچه قدرم گوشی بزنه بازبه پای سامسونگ،ال جی،اپل و....نخواهدرسید

نوکیا

۱۳۹۶/۴/۸
راحت تر از چیزی که فکر می‌کنی اجرا میشه ؛)
حیف که توی کامنت هاتون هیچ تخصصی دیده نمیشه وگرنه نه خیلی دوستانه و علمی‌تر باهم حرف می‌زدیم اپل خان

HakhamaneshS

۱۳۹۶/۴/۷
کاش CPU بهتر می شد. همه بالای 2 گیگا هرتز شدن، این 1.4!

احمد

۱۳۹۶/۴/۷
سلام خسته نباشی دست گلت درد نکنه بابت مقاله، ولی برام سوال پیش اومده یعنی نوکیا 6 مشکی مات و مشکی براق هردو نسخه از 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی برخوردار میشن یا فقط نسخه مشکی براق تغییراتی داشته یا کلا فقط یه نسخه نوکیا 6 میشه دیگه؟ میشه راهنمایی کنید دچار ترید شدم در خرید